Monday, July 15, 2019

Working hard



Pinterest

Huvitav, kas seda saab ka teistpidi keerata?
Et - kui ma stressan, siis järelikult see pole tegemist asjaga, mis mulle tegelikult tähtis on.
Või ei tee ma seda niimoodi, et on tähtis. Näiteks kui teema on mulle tähtis, kuid ma teen liiga palju, liiga perfektsionistlikult - nii palju pole kaugeltki vaja. Nii paljuks pole jõudu ammugi.

Minu arust saab!
Mina ise olen küll stressi märgates endale öelnud, et vaat, kus lops - paistab, et ma ei taha tegelikult seda teha.

Kui olen seda kuulanud ja 'ära jätnud', on ALATI olnud parem!
Alati!

Aga äkki see kõigi puhul ei tööta?
Igatahes inimesed on veendunud, et nad ei saa selle tunnetuse järgi elada ... - sellel peab ka mingi põhjus olema.

1 comment:

väga väga naine said...

Nah, minu ainus probleem on ka, et ka kirega tegutsedes kurnan end ikkagi välja, sest unustan iseend tähele panna =(