Saturday, July 27, 2019

Beauty of life

We so easily lose our peace by stressing about the future, or feeling ashamed of something that happened in the past. It’s easy to get lost…


"We so easily lose our peace by stressing about the future, or feeling ashamed of something that happened in the past. It’s easy to get lost in planning, fantasizing, desiring, etc. but when we do this, we only forget the beauty of life as it is right here and now. I know you have plans, goals, and dreams to work toward. But enjoy the process. Don’t rush through life and overlook the magic of it all. You are alive. You get to experience this mysterious universe, full of color, sensation, and activity. You get to participate in this incredible phenomenon that is life! You were born in a human body, one of the most magnificent and intricate things the universe has ever produced. You have the freedom to play, to have fun, and dance with this cosmic symphony. Rejoice! Life is beautiful! You are beautiful! If you are stressed out and anxious, just put those thoughts on pause for a moment and focus on what you are grateful for. Gratitude always creates a better attitude."

Joseph P. Kauffman @ conscious_collective

Muide, ma olen nüüd uurinud seda Instagrami kommenteerimis- ja laikimiskeeldu ja selgub, et see peaks kestma ainult 24-48 tundi!
Mina ei saa juba  umbes 2 nädalat laikida ega kommenteerida (ega ka midagi muud).
Olen sinna mõned kirjad kirjutanud, kuid üsna tõenäoliselt ei loe neid iial keegi.

Igatahes, mitmed mu blogisõbrad on ka Instas, ja see, et ma enam üldse ei laigi ei tähenda, et mulle enam ei meeldi või ei huvita. Aga jah ..., olles mõnda aega seda asja guugeldanud, tundub, et konkreetselt sellise asja vastu, mis minuga toimub, ei saa abi. Mind võib olla "report'itud" selle pärast, et mul on ligi 200 jälgijat ilma ühegi postituseta ja neile ei meeldi see.

Olen netist lugenud küll artikleid, mille puhul keegi küsib, et palun seletage mulle, kuidas mina püüan ja püüan ja mul on 25 jälgijat, ja siis on keegi, kellel pole ühtegi postitust ja tal on 100 jälgijat? Ja talle alati vastatakse, et nende jälgijate eest on makstud.

No mina muidugi ei maksa ... ma arvan, et mulle tuleb jälgijaid selle pärast, et nad näevad, et ma olen aktiivne laikija ja kommenteerija ja nad tahavad oma lehte mulle nähtavaks teha. Või siis paljude haakuvate kommentaaride eest tänuks 'follow'takse' mind. Sest ma armastan küll Instat :) Inimesed teevad oma elupildi üsna kenasti alla neelatavaks ja meeleolukaks ampsuks! :) See on äge! Twitter on liiga tillu, see mind ei huvita.

Ma korra sain niimoodi laigi panna, et logisin ennast välja ja tagasi sisse, aga järgmise puhul tuli jälle teade, et see tegevus on blokeeritud - võite probleemist teada anda - aitäh, et probleemist teada andsite. Loomulikult ei jõua see kunagi inimsilmadeni.

Nii et ma siis enam ei laigi.
Aga jälgin (ja jälitan :D) ikkagi.

2 comments:

väga väga naine said...

Kommenteerin sinu tekstiga seostumatult, lõdvalt seotuna pildiga, aga phmt tahtsin lihtsalt jagada, sest sinu teema ka ja minul oli totaalne: "Oi, budism tegelt on SELLINE v? Oi, see on ju päris tore!".
Et see: http://uudisjutt.blogspot.com/2019/06/tolkes-kaduma-lainud.html?view=magazine

karikate emand said...

Jaa, väga kenasti ja lihtsalt kokku võetud üks tõesti ülimalt levinud suhtumine budismi. Mina näiteks poleks osanud seda nii kenasti ja arusaadavalt välja tuua. Olen rääkinud hoopis budismiga mitte seoses (pigem müstitismiga), et asjad tunduvad meile halvad, kui meil on usk, et neid ei oleks tohtinud (meiega) juhtuda. Kui me saame aru, et elu sisaldab kõike ja nii käibki, siis me ei kannata nii kohutavalt.