Saturday, July 20, 2019

Kena galerii

Contact Us for #Thangkaart & #Buddhistrituals

Instagram @ buddhistartgallery

Ma vahepeal mõned nädalad eriti Instagramis ei kolanud ja kui nüüd umbes viis päeva tagasi vaatasin, siis avastasin mõne hetke pärast, et ma ei saa enam 'laikida'. Kui see jama järgmisel päeval ka kestis, siis guugeldasin probleemi ja sain tõenäoliseks põhjuseks, et Insta blokeeris mu, kuna jagan liiga palju laike, kirjutan liiga palju kommentaare ja tikun liiga paljudele sõbraks, mistõttu Insta jõudis järeldusele, et ma olen robotprogramm. Nüüd ma saan ainult vaadata :/
Ma tõesti jagan palju laike, sest kui mulle ei meeldi asjad oma 'uudistevoos', või on näiteks ära tüüdanud, siis ma 'unfollown'. Seega ma enam vähem kõike laigin, mis mulle ette satub. Ja tuleb välja, et see teeb minust midagi trollilaadset :D

Aga jah, seda budistliku kunsti lehte oleks tahtnud 'follow-back'ida', aga vaat ... ei saa mitte.

Loodetavasti ei unustata mult seda blokki ükskord maha võtta :D

Telefonis ma tegelikult saan kõike teha, üsna veider.
Ainult et ma ei kasuta Instat telefonis, sest ma tahan asju salvestada ja kopeerida - see on arvutis nii lihtne.

No comments: