Tuesday, July 23, 2019

Enesetervendamise viimane etapp

A lot of people ask how trauma can ever be a good thing. In fact, looking for the “silver lining” can really piss us off when we’re face to…

Allikas: Instagram @ mindfulmft

Huvitav, et kui me loeme mitukümmend aastat tagasi surnud vaimsete õpetajate raamatuid, siis nad räägivad küll kannatuste kasulikkusest, kuna need sunnivad inimest püüdma areneda, kuid seal ei räägita väga palju sellest, kui suures segaduses ja hingelises kriisis autor ise oli. Praegu, kui ma meenutan neid, keda ma vaatan Instas, siis kõik neist on rääkinud väga rasketest hingelistest kriisidest, ka Eckhart Tolle, kes ju laval ka sellele tavaliselt ei keskendu ja pigem selline muhe ja tasane näib. Ikka ja jälle tuleb juttu, et "kunagi ma arvasin nii, ja kannatasin - nüüd ma näen, et hea ja loomulik on hoopis naa!" Aga jah, nii kui ninake segadusest väljas, tekib tunne, et tuleb teisi kalu ka jõest päästma joosta :p

Sest muidugi tormatakse edasi andma seda, mis ennast aitas ja loomulikult täie eneseusaldusega :D, nagu mina siin :D, kuid vahel läheb see lugejale loomulikust teest nii kaugelt mööda, et ehmatab ära. Näiteks mina ehmatan motivatsioonikõnelejate peale :D Et sülita pihku ja hakka pihta, juhtus, mis juhtus, öeldi, mis öeldi, täna on uus päev ja sul on 100% võimalik tõusta kell 5 jne. Minu jaoks oleks see kiirtee kriisi, kuid tõesti - inimesed on erinevad.

See on üsna imetabane ja hämmastav jälle! :D

No comments: