Friday, July 19, 2019

Aednik

Liebe-Typenbezeichnung auf Schreibmaschine/Schreibmaschine

Pinterest

Me vast oleme kõik seda kuulnud, et - kui sa tahad olla õnnelik, hakka aednikuks.

Ma uskusin tohutupalju aastaid, et olen läbinisti linnainimene ... ja siiamaani meeldib mulle cyberpunk, visuaalselt ..., aga ma näen/tunnen, kuidas inimpsüühika vajab loodust ja võidab loodusega kontaktis olemisest. Sest see toob nii otse Eluga kontaktis olemisse. Sama teeb ka loomadele hoiukodu pakkumine.

Olen Väikuga viimasel ajal palju rääkinud sellest, et kunagi soovisid teadlased loodust allutada ja vallutada, ning praegu on psühholoogid/psühhiaatrid kahjuks ikka veel sama mõtte juures, et emotsioonid tuleb (mõistusele) allutada. See on šokeeriv ja kurb.

Emotsioonid on meie parimad sõbrad.
Nad annavad meile kvaliteetseimat infot.

Mõistus on tilluke.

Elu on igavene.

No comments: