Wednesday, December 5, 2018

Tasub proovida!

// When we let our emotions take the lead, our good intentions can become lost in the rollercoaster. When we can express ourselves from a…

Kui mina olen nii teinud, et alustan ...
"Ma tunnen, et ma hakkan solvuma ..."
"Ma tunnen ennast pahasena ..."
"Ma tunnen, et ma ei taha enam sellest rääkida ..."
... on teisel inimesel seda palju lihtsam vastu võtta, kui ägedalt vastu nina pannes, teda süüdistades, hukka mõistes.

Meil on õigus oma tunnetele.
Teised inimesed tõepoolest käivitavad meis mitmesuguseid tundeid.
Aga nemad ei vastuta meie tunnete eest, seega pole õige öelda "Ära aja mind vihale!"

Mina muidugi soovitaks mitte suhelda nendega, kes meis vihareaktsioone käivitavad :), kuni oleme tugevamad ja saame aru, et teiste inimeste emotsioonid ei ohusta meid kuidagi. Need on midagi, mille käes nad ise vaevlevad.

Me kõik oleme oma psüühika vangid ise seda teadmata.
Konkreetse inimese valikud on palju piiratumad, kui teoreetiliselt üles lugeda saaks.

No comments: