Saturday, December 1, 2018

Peace

Peace begins when expectations endsClick the link now to find the center in you with our amazing selections of items ranging from yoga apparel to meditation space decor!

Ootused lõpevad siis, kui me enam endale liiga ei tee.
Kui teeme endale liiga, siis hakkame päriselt taastamist vajama ja loomulikult tekivad siis ootused, sest meil on igasugust värki vaja, et ennast lappida, terveks tagasi saada.

Parem on ennast juba alguses mitte laiali loopida, siis on elu rõõmsam ja me oleme vähem virilad kaaslased teistele :)

Kui me endale enam liiga ei tee, siis see hakkab nii hea tunduma, et me hakkame soovima, et teised ka endale liiga ei teeks - näiteks meie ootusi-soove täites. 

Ka sel põhjusel ootused kaovad, nende asemele tulevad rõõm ja rahu.


---

PS, ma pole mitu päeva näinud bloggeris lehe alumisi ridu.
Ilmselt on mu postituste lõppudes olnud poolikuid viiteid, sest ma arvasin mitu päeva, et ma trükin, aga tähed ei ilmu. Alles täna sain aru, et pean lehte kergitama, et ulatuda nägema, mis ma alumisse otsa toksin.



2 comments:

väga väga naine said...

Krt, tarkusesõnad JÄLLE.
Ma proovin. Nüüd. Taas.

Kusjuures see juba toimis, juba oli hea lausa paar aastat! - aga ei, oli vaja jälle maailma paigast nihutada millegipärast, jälle ununes ära, et MINA olen enda prioriteet ja noh - läks, nagu läks LOOMULIKULT.

Krt, keskendun jälle endale, küll saab kõik korda =)

karikate emand said...

Tubli tüdruk! ;)