Saturday, March 14, 2020

Tehing

Instagram photo by Teal Swan • Jan 23, 2020 at 4:13 PM




Nõus. Aga kui me pidevalt aitame kedagi ja meid vastu ei aidata, siis hakkab ka kuidagi torkima.

Kui ma paremini ei teaks, siis ma arvaksin, et Teal jutustab siin sama moodi üksi elu sättimise vajalikkusest nagu paar postitust varem Yung Pueblo.
Kui mingi asi väsitab ja sa tunned, et ootad mingit vastust näiteks kasvõi tähelepanelikkust, suuremat lähedust, siis ... tasub pigem tegemata jätta.
Aidata ainult siis, kui see on endastmõistetav ja köki-möki. Ehk siis - see isegi ei tundu aitamine, see on miski, mida tahad teha.

Aga Teal tegelikult soovitab hoopis kommuunielu.
Mulle see ei sobiks juba selle pärast, et mul on vähem energiat, kui inimestel tavaliselt, mistõttu ma ei saaks mitte kunagi teisi sama palju toetada ... Ja ühised tegevused on minu jaoks sageli nii igavad, et ma tunnen igal sekundil teravalt, kuidas ma raiskan oma aega :D

Nii et mulle täielikult sobib, et kõik "transaktsioonid" jäävad ära ja ma olen üksi.
Aga ma pole - olen hoopis pool oma elust abielus olnud ...
Imelik! :D

No comments: