Monday, March 9, 2020

Be love

Instagram photo by Matt Kahn • Dec 27, 2019 at 11:35 PM

Allikas: Instagram @ mattkahn1

No eks me tavaliselt ikka alustame püüdmisega olla hea.
Kuna ei õnnestu kogu aeg hea olla, siis püüame veel rohkem.
Pingutamine ja valvamine tekitavad stressi, nii et me jäämegi endale pettumust valmistama :D

Mina ühel hetkel andsin endale loa tunda, mida ma parasjagu tunnen ja loa see ka välja öelda.
Kohe läks nii palju kergemaks, endal - ja 'hea olemine' läks ka kergeks.

Kui me armastame ennast ja usume, et meie pisikestel 'riketel' on mõistetavad põhjused, mida on kenasti võimalik andestada, hakkame sama nägema ka teiste juures ja hea olemine muutub kergeks.

Mina näiteks küll arvan, et ma olen hea, sest ma ei tunne halbu tundeid.
Mille põhjal ma saaksin arvata, et ma olen halb?
Ja ma tean, et kõik inimesed on head, osa meist on lihtsalt ajupestud ja pingutab üle.


No comments: