Thursday, March 26, 2020

Hiina imed

@itsjustbrittt


16 Ideas Chinese Landscape Photography Asia








古镇一隅 by 1737238. @go4fotos


China - picture

延禧攻略


Asia Travel Destinations | Family Friendly Vacation | Travel with Kids | Asia | Off the Beaten Path | Luxury Travel | Budget Travel | Wanderlust #travel #familytravel #travelwithkids #vacation #offthebeatenpath #bucketlist #wanderlust #Asia #exploreAsia #visitAsia #seeAsia


Reconstructed Tengwang Terrace in Nanchang, Jiangxi Province



Eeemmm ... makett?

3d chinese palace


Öhöm! Kindlasti makett! :)

Green Pepper on Twitter: "雛人形も御殿が付くと更に豪華。アンティークなものに多い御殿雛。… "

Seda teab isegi emme!

:D

Ma Väikule ikka veel ütlen vahel nii, kui ma midagi ilmset teadustanud olen :D

Väidetavalt on see enesehalvustamine.
Minu meelest see pole, kui see on minu meelest naljakas, absurdne, heas mõttes tobe.

Aga noh, mida emme ka teab! ... 😁

No comments: