Tuesday, March 17, 2020

Piirid ja üksindus

Living a life of our true expression requires a slow (and sometimes fast) unfolding of who we are. It takes losing ourselves and finding…


"Living a life of our true expression requires a slow (and sometimes fast) unfolding of who we are. It takes losing ourselves and finding ourselves again. It takes understanding who we became to be loved and accepted by those around us, and which parts of us are actually authentic expressions of our deepest knowing.⁠
•⁠
Without a doubt though - Your greatest freedom will come when you stop fighting to defend your right to be you... and instead use that energy to create boundaries and security around your continued expansion. In essence, you're in charge of creating and maintaining the pathway to your own freedom."
- MARK GROVES @ createthelove 



Teal Swan tegi üksinduse vajamise kohta kunagi huvitava märkuse: me ei tunne seda loomade, vaid ainult inimeste kõrval! Ehk siis - ainult inimesed tekitavad meis pingul olemise tunde ja see tähendab, et - me pole teiste kõrval järelikult autentsed! Mida rohkem vajab inimene üksindust, seda ebaautentsem ta teiste läheduses on.

See teeb minust äärmiselt ebaautentse inimese :D

Samas ... ma saan hästi läbi autentsete inimestega nagu Mees, Väiku ja üks mu poolvend, kusjuures me kõik tahame palju omaette olla :D

Ma ise arvan, et ma olen teiste läheduses ärevam selle pärast, et ma tean, et mul on kalduvus oma maailma vajuda ja ma 'ülekompenseerin' seda - eks sellel on omad põhjused lapsepõlves. Pealegi kipun ma rõõmus, elav ja emotsionaalne olema ja tunnen, et mõne inimese meelest on see kohatu :D Aga mulle meeldib.

Mulle meeldib ka kodus üksi olla ja see on selle pärast, et ma tean, et nüüd mingi aja ma ei pea olema valmis üles kargama ja kedagi mõtte, sõna või teoga aitama tulema. See on suur kergendus: mulle meeldib paigal olla :D Mulle meeldib, kui kõik asjad on mõned tunnidki paigal ja tasa, kui on olnud liikumist ja sõnu. Mitte ainult minu ümbrus, vaid ka mina ise pean liikumatu ja vait olema, kuna võin täiesti vabalt ennast oma kiirete liigutuste või jutuga niimoodi närvi ajada, et vajan Xanaxit. Peaksin kogu aeg meeles pidama, et teeksin kõike võimalikult aeglaselt ja võimalikult vähe, aga kuna meeles pidamine on ka tegevus, siis loodan heale õnnele :D

Igal juhul on hea, kui me usume, et tohime teiste inimeste juuresolekul ka meie ise olla.

Samas mina küll ei taha suhelda inimestega, kelle puhul ma tunnen, et nende meelest võiksin ma olla tõsisem või vastutustundlikum või murelikum - mu isa arvab viimast. Või kelle juures ma pean meeles pidama, et ma ei tohi hüpelda, keerutada ja plaksutada :D
Ma ei saa tegelikult aru, miks ma peaksin ennast ja teisi panema olukorda, kus ma teisi häirin. Ma ei taha kedagi häirida! Palun jätke mind üksi - just nii tahan juua šampanjat! :D

No comments: