Sunday, March 8, 2020

Oh no! (No-No Square)

Tavaliselt ma ei taha üldse 'aktuaalsetesse teemadesse' laskuda, sest mulle tundub, et need pole nii tähtsad, et sõnu loopida. Kritiseerimiseks on alati liiga vähe infot - tean seda selle pärast, et mul endal (muidugi mitte riigi tasandil :D) on küll juhtunud, et teen enda meelest parima valiku, kuid see osutub viletsaks ja kui ma oleks hetkel olnud täiesti puhanud ja rahulik, poleks ma teinud sellist ... "parimat valikut" :D

Aga seekord ... no tõesti kummitab üks nõme lugu :D

Ühesõnaga ... Soomlased kasvatavad sisserändajate ahistamis- ja vägistamiskalduvusi välja sellise laulukesega (10. sekundil tuleb):



Sellest näib, et need ametnikud tõesti usuvad, et moslemid käituvad nii selle tõttu, et nad EI TEA, et naistele ei meeldi, kui neid ahistatakse ja vägistatakse?
Kuid ma usun, et see on lihtsalt absoluutse jõuetuse sünnitis, see kampaania ja lauluke.
Et ... aastaid teatakse, et asi on väga tõsine, aga miski pole aidanud - samas ei saa ka käsi rüppe ju lasta, tuleb püüda ja pingutada edasi... ja head mõtted viidi tulemusteta ellu juba alguses, üle jäävad ainult veidrad lahendused ...


Loomulikult ka lõunast ja idakaarest pärit meesterahvad teavad, et käperdamine on igale naisele väga alandav.
Nad teevad seda, kuna tahavad ja saavad. Kõik.
Idas-kagus võetakse sageli nõrgemalt.
Näiteks vaestele ehitati vana slummi asemel linnak (oli vist Indias, päris kindel pole), kus oli avalik käimla - üks sektsioon meestele, teine naistele ... ja kolmas LASTELE. Sest. Lapsed lükati tugevama jõuga eest ära, järjekorrast välja ja nad pidid endiselt tänavale pissima.
Varas ei arva, et tähelepanuta jäänud eset on okei võtta. Aga ta tahab seda, võimalus on, ja ta võtab.
Maailmas on väga-väga palju inimesi, kelle meelest elu käibki nii, et tugevamad võtavad nõrgemalt kõik, mida nad tahavad. Ja kui juhtub nii, et nõrk saab tugevaks ja mäletab ülekohut, siis peetakse loomulikuks, et ta maksab kätte.
Selline maailm kuulub tugevatele ja väikesed rõõmud kuuluvad neile, kes juhust kasutavad, kui võimalu avaneb. Kõiki kasutatakse ära tugevamate poolt ja kui nad ise kellestki tugevamaks saavad, siis hakkavad seda ka ise tegema. Tänavapoisid, keda mehed ära kasutavad, alguses lihtsalt nutavad, siis hakkavad raha küsima (kuna vägistatakse niikuinii) ja suurema poisina juba ise ... väiksemate poiste kallale. Nad võivad selle üle ka nutta, et nad ise nii käituvad, teades, kui traumeeriv see nende enda jaoks oli. Aga teevad ikka edasi, sest kõik teevad nii.


Video autor  Paul Joseph Watson  teeb sageli päris vahvaid sarkastilisi videoid, mis ei mõju (mulle vähemalt küll mitte) ründavana vist selle pärast, et tal on sõbralik nägu, suured silmad ja ta kõnemaneer on ka ... lihtsalt armas :D See, kuidas ta silmi pärani ja huuli torru ajab võtab kuidagi teravust maha ja nii esitatuna ei jää mulle kunagi tunne, et ma kuulasin midagi ... vaenulikku.
Niisama tigedat juttu ma küll ei taha kuulata :D, isegi kui jutt on jumala õige.

No comments: