Wednesday, January 8, 2020

Sinu rõõm on minu rõõm

Sending love to all beings. May we all be happy and free. My first book, Inward, is on sale via the link and is also available in…

Allikas: Instagram @ yung_pueblo

Kunagi palju aastaid tagasi ma polnud rahul sellega, et Mees meie pere heaks nii vähe pingutab - minu hinnangul.
Minu lahendus oli ise veel rohkem pingutada ja lisada sellele mõistaandev olek :D

Mees tundis ennast läbi kukkununa ja nurka aetuna.
Tema ütles alati, et ma ei teeks, kui ma tunnen, et see on mulle raske.

Ükskord ma mõtlesin, et proovin. Et kuigi ta ise süüa teha ei oska, ma teen talle ainult siis, kui juhtub, kui ise tahan teha rohkem enda ja Väiku äratoitmisest. Kui tahan jagada. Oma tuba koristan, aga muid kohti koristagu igaüks (sh muidugi mina ka), kellele ei meeldi ja alles siis, kui vastu hakkab. Pirukaid võib poest osta, mina ei pea tegema. Kardinad ja raamaturiiulid las tolmavad. No ainult pesupesu oli selline asi, mis jäi. Neli korda nädalas, nagu ikka.

Muutusin selle tõttu ka teiste suhtes palju vähem nõudlikuks, sest muidu oli nii, et miks mina üksi rabama pean? Nüüd oli nii, et kõik võivad tšillida. Elu muutus heaks :) Kõik olid sõbrad :)
Pole mõtet välja mõeldud kohustuste tõttu elust põrgut teha :)

No comments: