Friday, January 31, 2020

Küll maailm kohaneb

I have almost always been comfortable being myself even when I was young I didn't mind being a bit different but every now and again self…

Allikas: Instagram @ pagesbyleanne

See tsitaat on mul siin juba olnud, kuid kui nägin seda kalligraafialehel, mida jälgin, siis tahtsin uuesti panna :)
Me nii kardame, et meid ei mõisteta.
Ma näen ettevaatlikkust nii paljudes inimestes.
Ma näen nende kergendust, kui nad aru saavad, et ma olen goofball ja elan oma rõõmsas maailmas, vaatan sissepoole, välist kritiseerimata, ja teenindus muutub nii armsaks alati :)

Jah ... me ei taha olla meie ise, kui meis on palju hirmu ja vimma.
On veel kurvem, et ettevaatlikkus niimoodi elades ainult süveneb.

Kui enam ei usu, et ma olen halb ja pean end varjama, avastame me, et me pole halvad ja ei pea end varjama.

It's all good.

No comments: