Tuesday, January 21, 2020

Armastus

Welcome to the path of the heart! Believe it or not, this can be your reality, to be loved unconditionally and to begin to become that…

Allikas: Instagram @ babaramdass

Armastusega on jälle selline lugu, et meid armastatakse "siis, kui ...".
Aga mõnel on vähemalt vanaemad, kes armastavad tingimusteta :) ... sest on juba aru saanud, et miski pole nii hull, et armastus ära võtta.
On hea ja imeline küll, kui meil on tunne, et meie jaoks on armastus olemas igal juhul, armastus läbib kõike.

3 comments:

väga väga naine said...

Ma olen aru saanud, et mõnegi ärksama inimese jaoks on see "jumal on armastus" tähendus.
Et jumal armastab sind ka siis, kui oled nõme, ebaseksikas ja üldse raske tüüp.

karikate emand said...

Tead ... olen seda palju kuulnud, kuid see on asi, mida ma ise ei koge. Ma ei suuda kujutleda mingit välist, eraldiolevat jumalat. Minu jaoks see, mis on tõde ja armastus, on nagu meie aatomeid koos hoidev liim :D Ma ei oska kujutleda jumalat ja armastust endast väljaspool.

Päris hiljuti hakkasin just kodust välja minema ja olin esikus, kui lasti innukalt uksekella. Kuna juba olin esikus, tegin ukse lahti (me muidu reeglina ignoreerime). Seal olid kaks vana tädikest. Mingil põhjusel olid nad mind nähes üllatunud :D - jäid esialgu sõnatuks :D Sõnatu olin loomulikult ka mina - ma ei suutnud kujutleda, keda nad olid soovinud näha ja mida nad võiksid tahta. Ja siis tuleb: "Kas te olete mõelnud, kui tähtsal kohal on meie elus Jumal!" Ja mina - ilma millelegi mõtlemata - ütlen kõige armsama spontaanse naeratuse saatel ust kinni lükates: "Ei, aitäh, kallikesed!" :D

väga väga naine said...

Mulle see ka ei tööta. Või noh, ma ei oska sedasi mõelda, mul ei ole seda vaja ka jne.
Aga ma saan kristluse pointist aru, kui mulle seletatakse, et kui on jumal, kes armastab sind no matter what, on ok ka ise ennast armastada, see on nagu - kui ülimõistus ja ülitunne leiab, et ma olen oivalinr, ma võin ise ka endasse suhtuda kui oivalisse!