Thursday, January 30, 2020

In tuned

Logic is how the mind knows reality; #intuition is how the spirit experiences reality #OSHOcourseinmeditation

Allikas: Instagram @ oshointernational

Ole kohal, mõjutamissoovita, ja parim lahendus tuleb ise.
Endal tuleb keskenduda lihtsalt endaksjäämisele.

Muide, minu jaoks parim töötav meditatsioon on peaagu kõige lihtsam, mida saab välja mõelda.
Lihtsam on ainult see, et sa lihtsalt istud ja paned silmad kinni.

Mu peas on alati palju paralleelseid mõtteliine, mõistus ragistab tasakesi umbes 5 asja kallal kogu aeg - teadmine sellest tuleb minu teadvusesse sähvatustena. Nende sähvatuste tõttu saan aru, kuidas mu aju ragistab kogu aeg mitme liini kallal.
Niisiis, mediteerides ma kõigepealt lihtsalt istun maha ja kui asendimuutmise ärevus (jah, mul on iga muutuse peale ärevus :D) on üle läinud, siis hakkan tähelepanu kokku tõmbama oma kehasse. Kujutledes, et mitte midagi muud pole - on ainult see keha, mida ma "seestan" :D
Mina olen siin, selles kehas, muud pole.
Ja see energiajõnks ja teadvuse avardumine ühel hetkel juhtuvad ise - või siis mitte. Nii või teisiti, umbes poole tunni pärast kebin ma padja pealt üles :)
Kuid teadvuse nihe on alati suur kingitus - iga kord, kui see juhtub, ma alati tänan, ei tea küll, keda-mida. Aga pole võimalik unustada tänulikkust, kui teadvuse avardumine toimub. See on iga kord nagu imeline kingitus.

No comments: