Sunday, January 26, 2020

What would Jesus do?

👏🏼😆

Allikas: Instagram @ divine_will_144


I'm cool bro!

What’s your current emotion?
Allikas: Instagram @ stephen_hilton_


Today's Funny

Allikas: Instagram @ tealswanofficial

On võimalik, et ma jäin Teal Swani pikemalt kuulama selle pärast, et sel ajal, kui kõik rääkisid positiivsest afirmeerimisest (oled vaene, ütled endale "mul on piisavalt raha" ja raha tuleb; oled kole, ütled endale "ma näen hea välja" ja ilu tuleb jne), siis mina tundsin õudust selle rumaluse ees ja tema rääkis, kui imelik ja tobe kõrvaltee see on enese armastamise ja paremaks saamise poole. Tol ajal ma ei teadnud mitte ühtegi vaimset inimest, kes afirmeerimist jaburaks peaks. Nii et ma lihtsalt PIDIN Teali jutte edasi kuulama, kuna mulle tundus, et ma elan vaimlejatest omaette maailmas ja ka Teal kuulub sinna, minu maailma.
Heartsees! :) <3 <3 <3

No comments: