Thursday, January 9, 2020

Fall in love aka karga porri!

Instagram photo by Teal Swan • Nov 17, 2019 at 8:26 PM

Allikas: Instagram @ tealswanofficial

Ma arvan ka, et karta pole midagi.
Isegi ülihoolikalt kaalutud suhe ei pruugi suuremat õnne tuua, nii et lihtsalt andke oma tunnetele järele ja õppige sellest.
Kaalutletud suhte puhul, ma kujutan ette, on sellest palju raskem lahti lasta, sest nii tohutu ettevalmistus- ja vooderdustöö sai tehtud.
Isegi kui hüppad suhetesse ja sealt välja lastega nagu Silvia Ilves, siis - võib olla kindel et nii tema ise kui ka tema lapsed oleksid õnnetumad, kui ta endale klambrid peale paneks ja kedagi enam ei vaataks.
Minu meelest on Silvia Ilves väga hea eeskuju inimesest, kes lubab endal olla tema ise ja ei keeruta meedia ees väga palju. Mitte keegi meist ei kadesta teda ja paljud kindlasti naeravad ... lisaks ta ka ise pole just õnnelik, et tal suhted nii on läinud, aga NII ON LÄINUD, SEE ON TEGELIKKUS, nii et rahunege maha, kõigel on põhjus :D Mina hindan teda enesetruuduse pärast kõrgelt, kuigi tema käitumist võib ka igasuguste muude sõnadega nimetada.
Ma ei tea mitte kedagi, kes oleks nii julge, et nii väheste päevade jooksul teatada kahest lahkuminekust ja ühest kokkuminekust nagu tal nüüd selle muusikupoisiga oli :D
Kes ütleks teistele välja, et jah, mõtleme/tunneme kogu aeg ümber?
So what?
I'm still a popstar ... lalalalaaa :D


No comments: