Friday, January 10, 2020

Peegeldades tulevikku

Instagram photo by Teal Swan • Nov 16, 2019 at 3:57 PM

Allikas: Instagram @ tealswanofficial

Mhmh - selle taga on sama mõte mis mul, kui ma endalt küsin: mis ma siis teeksin, kui nõustumine millegagi tähendab seda, et ma pikendan seda asja oma tulevikku näiteks kolmekordselt. Et ma mitte praegu ainult ei kannata ära, vaid KUNA ma otsustan selle 'ära kannatada', juhtub seda veel ja veel. Kui ma ausalt ütleksin, et õuh-nõuh!, siis oleks pahameel ja pettumine õhus vast küll, aga edaspidi jäetaks mind selle asjaga rahule. Ja ega ei pea ju õudustunnet väljendama, võib ka vaiksel pehmel häälel seletada, mis asja minu jaoks võimatult ebamugavaks teeb :) Teine inimene üsna tõenäoliselt vaatab meid kui hullumeelset, aga me ise saame naeratades ja hüvastijätuks noogutades lahkuda :D

No comments: