Wednesday, March 28, 2018

Ups! Juba jälle ma eksisin ...

Vaatasin just ühele IG kontole, kust mind jälgima hakati.
Oli täitsa minu maitse, aga ma praegu vähendan jälgitavate arvu, nii et kui mingeid hüüatusi minus ei teki, ainult noogutamist, siis ma ikkagi jälgijaks ei hakka, ükskõik kui armsad kassid või ägedad majad.

Nägin sel kontol põleva salvei pildi juures pisikest positiivset luuletust/palvet halva eemaleajamiseks.
Ma mõtlesin: ee, ei! Ma ei palveta halva eemalepeletamiseks, ei lase sisse lihtsalt!
See on neile, kes halba ära ei tunne ja sisse lasevad.

Siis nägin postitust ühest mantrast, selle selgitust ja küsimust, kas lugejal ka on mõni lemmikmantra, mis mõjub talle nagu maagia/võluvormel.
Mõtlesin, et mkmm, minul pole posida vaja ja ümbertnurga oma heaolu taga ajada. Kui aru saan, mis heaolu takistab, siis piuuu: esimesel võimalusel saan lahti sellest asjast!

Ning siis sain hetkega aru, et seda pidaski silmas Nisargadatta Maharaj, kui ta ütles, et kõigepealt tee selgeks, mis pole tõde ja heida see endast eemale, siis see, mis on tõeline ilmneb palju selgemini.
Ma mõtlesin toona, et mis ma selle 'mittetõe' peale oma aega raiskan?
Seda mittetõde tundus nii kohutavalt palju olevat ja tõdegi oli raske näpu all hoida.

Aga asi on nii, et endale mittetõest endast eemale ajades vabaneb nii palju ruumi asjade selgemini nägemiseks. Nagu kui kellegi teise 50 aastat koristamata pööningut kraamima hakkad, tundub täiesti võimatu, et seal oleks mingi süsteem või midagi väärtuslikku. Mida rohkem kola saab ära visatud, seda selgemaks muutub, mis seal on ja mis sinna ka jääda võiks.

Kui kola täis tuppa juurde lükata paar pappkasti, kust igasugust kraami vastu vahib ja välja pudeneb, siis ei pane seda keegi pahaks, hea kui hiljem üles leiab! Aga kui need viia korras tuppa, siis see ajab iga sekund närvi :D - need ilmselgelt peavad olema kusagil mujal, nii valesti on!

Samamoodi enda tundmaõppimisega - ikkagi on kergem, kui tunned ära endale mitteomase ja sellest loobud. Tõe (olgu võibolla subjektiivse) nägemine läheb üha kiiremaks ja kiiremaks, mida sodist ja valest-mittesobivast vabam elu on! Nii kui midagi vale kusagilt suunast lähemale vingerdama hakkab - kohe näed, kui põrand on kolast lagedaks tehtud! Vale/sobimatu värk paistab siis kohe kätte!

Nii et Nisargadatta Maharajil oli õigus siiski ka selles asjas ...

Kuidas nüüd võtta, mulle endale tundub, et ma saan targemaks, aga kui ma need asjad kirja panen, kõlab see nagu ma muudkui eksiksin ja eksiksin :D - see ei tohiks minus enda suhtes usaldust äratada, aga äratab ikka! :D

Selliseid illuminatsioonihetki on mul praegu paar korda päevas ...
Olen väga rahul ja rõõmus! :)
Kogu aeg tundub, et nüüd pole nupul küll enam midagi nokkida, aga ikka-ikka!!! :D See on tore! :)

Bye, luvz! 😘

No comments: