Tuesday, March 27, 2018

Ouu my!

49 Likes, 1 Comments - Architect | Designer (@ikayapimimarlik) on Instagram: “🌟 Mall of istanbul residences #ikayapımimarlık”

Ahh, kui täiuslik köögi-söögilaud see meie perele oleks: teised saavad istuda toolidel, taburettidel, pukkidel, aga mina oma jalgade otsas nagu alati ... Seda nähes tundub see niiiiiiii loogiline! Kuidas ma pole ise sellise variandi peale tulnud ega mitte kunagi mitte kusagil seda näinud??? Ma tahan alati süüa 'maas'. Teised meie peres - VT mitte niiväga, ainult harva ja ainult minu toas minu joogavaibal, ja Mees mitte elu seeski :D, ta tahaks vist matkal ka kokkupandavat lauda ja tooli :D Tema meil loeb, sööb ja kasutab arvutit ainult laua taga, mitte kunagi voodis. Mina teen kõiki neid asju eranditult voodis :D

Allikas: Instagram / ikayapimimarlik

No comments: