Tuesday, March 6, 2018

Nothing else matters ...

474 Likes, 6 Comments - Truth (@death_by_astonishment) on Instagram: “From @natalieolliver ・・・ Had you told me even a few months ago, that it's possible to lose…”

Allikas: Instagram / @natalieolliver

Jup! Liigu suurema armastusetunde suunas oma valikutega.

Olen kiiresti muutunud vähem-kriitiliseks.
Paar-kolm korda viimaste kuude jooksul olen hakanud midagi kritiseerima ja mu ülakeha on surisema hakanud nagu lapsena koolis, kui mind küsiti ja mul polnud õpitud. See vere tardumise õudus.

Ma ei hakka arutama, miks ma ei saa välja öelda seda, mida ma hetk tagasi mõtlesin või teha kavatsesin. Ma lõpetan sekundi pealt, kui olen selle tunde ära tundnud - ja see on nii õige!
Tunnen, et mul pole vaja isegi analüüsida, mis toimus.

Ma arvan, et asi on lihtsalt osadustundes: kui ütled midagi, mis teist kurvastab või haavab, haavad iseennast. Sama viha või solvumise tekitamisega - sa saad selle enesetunde, mille teisele tood, kui su sõnumis pole armastust, mõistmist ja hoolimist.

Ma muutun kiiresti. Endale meeldivas suunas. Selle pärast, et ma usaldan ennast.
Vaba tõus :)

No comments: