Sunday, June 9, 2019

Peace and quiet

nisargadatta maharaj, i am that

Pinterest

Kui ma mitu-setuteist aastat tagasi tegin oma esimese blogi nimega Lihtne Elu, panin oma "hobidena" kirja "peace and quiet".

Ma olen vahepeal nii tohutult palju muutunud, et ma lihtsalt ei saa üle imestusest, kuidas ma juba tollal samu asju tahtsin? Ma olin mitte lihtsalt 'teine inimene', vaid ma muutusin kardinaalselt nii palju kordi. Ja see jäi samaks. Hõbeniit. Läbiv joon.
Hämmastav.

Sama sellega, et 26 aastat tagasi ühel autosõidul küsiti, mis on mu lemmik muusikastiil ja ma ütlesin "indie" :D
MIDA ma teadsin indie-muusikast siis? Praegugi ei tea suurt midagi :D, ainult seda, et kui ma oma lemmikartistide Wiki lehte vaatan, siis ühe žanrimääratlusena on seal väga sageli 'indie-'.

Elu on ime, inimene on ime, kõik on ime :)

No comments: