Wednesday, February 6, 2019

Good people

No matter how dark someone's heart appears, a kind act will always soften it. Love has a way of seeping through the concrete walls we build…

Allikas: Instagram @ createthelove

Kas teie elus on olnud inimesi, kellega koos olete ... "halvad"?

Mul on kunagi olnud ...
See on nii imelik.

Nagu oleksid ikka sina, aga oma halvim versioon.

Neist ühe puhul ma teadvustasin seda täielikult, kuid mõtlesin, et see 'halb' on minus, nii et ma ei saa teda selle eest vastutavaks teha ja suhtlesin edasi.

Aga see pole üldse hea mõte.
Igast halva tunde tekitajast tuleks eemale liikuda. Niimoodi ennast hävitades muutume nõrgemaks ja 'käime alla'. Eemale tõmbudes saame distantsilt seda asja uurida, kuna emotsioonid ei haara meid enam kaasa. Kui õnnestub läbi näha, miks meiega selline asi toimus, saame võib-olla muutuda, transformeeruda :)

Minu nõrk koht on inimesed, kes pole endaga rahul ja teesklevad reipust, küpsust ja positiivsust, suruvad alla ja eitavad oma viha ja rahulolematust. Ma kohe tunnen, kuidas ma närtsin seal kõrval ja tusaseks muutun. Kuna minu asi pole inimesi ümber kasvatada, siis tohin ära minna küll. Elu ei too inimesi meie ellu sugugi mitte selleks, et me nad sinna jätaksimegi. Elu toob meie ellu inimesi ka selleks, et me teaksime, millest edaspidi eemale hoida.

No comments: