Tuesday, December 24, 2019

Üks meetod

decide what kind of life you want

Pinterest

Ma kujutlen, et kui ma teen midagi, mida ma tegelikult teha ei taha, aga ma ei taha ka välja öelda, et ma ei taha seda teha, siis ma pikendan seda asja näiteks kolmekordselt oma tulevikku :D

Niimoodi ma kasvatan ennast oma piiksud välja piiksatama :D

Et jah - hetkel ma tunnen, et kergem on see asi ära teha, kui võtta ette kõnelus, et ma ei taha seda täiesti normaalset ja täiskasvanulikku asja teha, kuid kui see tähendab, et ma pean seda edaspidi veel kolm korda üle elama, siis ... äkki ma ikka võtan ennast kokku ja jätan teistele halva mulje, et enda lähedal püsida ja kibedust/enesehaletsust hinge mitte tekitada!? :D

Näiteks kui mind kutsutakse jõuludeks külla ja ma ei taha öelda, et ma ei taha tulla, siis minek tähendab, et vähemalt järgmised kolmed jõulud oodatakse mind ka! Sest ükskord ma ju käisin ja kõik oli ok! Nii et parem kohe sõrad vastu ajada - kui mitte tänase päeva pärast, siis püüdes kaitsta tuleviku-mind.

6 comments:

väga väga naine said...

Ma ei ole kindel, kas ma oskan ja suudangi tahta ainult rahu ja õnne =(
Aga vbla harjutamine sel alal teeb tõesti meistriks ka.
Sest kui ma olin selle kommentaari kirjutamise pausile jätt ning tunnetasin, tuli täitsa ette see hea, soe, muretu ja kerge tunne, millega ikka võikski elada =)

karikate emand said...

Kui ei kutsu, siis ilmselt pole vaja praegu! :)
Kõik teed viivad samasse kohta ja aeg on suhteline.

Seda võin öelda, et sellises pikas õnne-rahu seisundis on kõik teised emotsioonid ka, kuid kuidagi lahti harutatud/siledad/siidised - need ei ole kunagi vallutavad või piinavad, nad tunduvad olevat kenasti oma kohal ja ilusad-inimlikud. Kerge tunne on küll siis alati :) … õrn, kerge, puhas.
Ma ei tea kedagi, keda see ära tüüdanud oleks, aga päris kindlasti suur osa inimestest ei otsi sellist tunnet vaid midagi … mahukamat, kaalukamat - mis selle kergusega peale hakata? :D

väga väga naine said...

Siidine ... hästi öeldud.
Mul on see tegelt olnud vahepeal. MPaar aastat või sedasi.
Aga siis läks ära ja tagasi pole tuld.

väga väga naine said...
This comment has been removed by the author.
väga väga naine said...

Ehk phmt: ei ole hea rabeleda, eriti ei ole hea rabeleda nii, et hing poolenisti väljas. Siis minnaksegi endast (poolenisti) välja ja tagasi on aeganõudev ja raske saada.
Raske mitte ses mõttes, et vajaks pingutamist, vaid vajab pingutamise seljatahajätmist ja see on nii krdi keeruline, kui vedru sees juba pingul =/

Parandasin trükivigu ja lisasin paar sõna.

karikate emand said...

Jep! Kui juba pingul, siis enam ei saagi aru, mis ja kus on hea.