Friday, December 27, 2019

Lucky


"I remember someone telling me once that the best relationships are when both people feel like the other partner is just slightly out of their league. I like that. I am both honored and lucky to be with you as are you. We are both deserving of this relationship. Both express and feel a mutual sense of respect."
- Vienna Pharaon


:)
Mulle ka tundub väga tehtav ja väga hea partnerlus nii.
Olen võrdselt deitinud ja allapoole deitinud ja ... ainus imetlev suhe on mu abielu ja tõesti, teised suhted on kindlasti täitnud mingit rolli, mida hetkel vaja oli, aga ... meeeeh.
Ülespoole deitimiseks olen ma olnud liiga neurootiline, eks Mehega saime nii lähedaseks sellepärast, et esimesed 2,5 kuud ma arvasin, et me enam-vähem juhuslikult jääme kogu aeg jutustama ja õlut või rummi jooma. Kuna mul enda meelest oli põhjust teda peigmehekandidaadiks mitte pidada, siis ma ei murdnud tema käitumise üle pead ja ei mõelnud, kas ja kui palju ma talle meeldin, meil oli lihtsalt tšill-tirilill! Kui ta tegi midagi tavatut, nt võttis tänaval kõndides mu käest kinni, siis ma lihtsalt järeldasin, et ta teeb niimoodi kõigiga.
Aga allapoole deitimine (umbes, et mis ta saab teha, kui ta on niimoodi kasvanud või pole õppinud oma emotsioone kontrolli all hoidma vms) on küll hästi paha mõte - naisterahvale, mehed lasku käia! :D (Jep, endiselt pean mehi-naisi täitsa erinevateks!)

Olen õppinud isegi neid nn 'rebound relationshipe' mitte häbenema, mõtlen lihtsalt, et ... vedas neil, et sattusid mu teele siis, kui mul turgutust vaja oli :D
Oleks mul ka niimoodi vedand! :D :D :D

2 comments:

väga väga naine said...

Nooh, kui ma olin noor, arvasin aint väga ilusate (mu ainus kriteerium, midagi muud ma ei vaadanudki) meeste kohta, et out of my league. Ja nüüd ma ei arva nii üldse kellegi kohta (kuigi kahtlemata on selliseid, keda MINA ei taha - aga et keegi ei tahaks mind? Mis mõttes? Ja siis olen alati rämedalt hämmelduses, kui see JÄLLE juhtub, sest ma olen ju nii hea, ilus, lahke, hea sõber ja oleks ka voodis innukas, kui me aint sinna jõuaks - ja no ei jõuagiiiii. Mis mõttes nad mind ei taha? Keegi wei taha mind, v.a. need, keda mina ei taha!)
Tulemus: väga mittepaarunud mina.

karikate emand said...

Bwaahhahhaaa! :D
Eks ta ole :p

Ma nagu ka neid väga ilusaid peika-kandidaadina pole arvestanud ja psühholoogid on tõestanud, et ilusale inimesele andestatakse sõnu ja tegusid, mida ebaatraktiivsemale inimesele ei andestataks, seega nad on nagu … ära hellitatud veidi, lubavad endale rohkem isekust, tegelt ka. Aga olen isegi alla aasta käinud väga ilusa kehaga mehega, kellest naised väga huvitatud olid. Obviously, it didn't last.

Ma oleks ka ehk täiesti mittepaarunud, sest olen nii ebaseltskondlik, aga lihtsalt olen kuidagi Mehega lihtsalt kokku jäänud :D Aga näiteks üleeile käisid meil väga toredad külalised, kogu olemine oli super, nad olid ainult 4 tundi ja ma olen siiamaani pooleldi koomas. Kohvi tegema ja hambaid pesema pole veel jõudnud, kuigi olen mitu tundi üleval olnud. Eilset lehte pole jõudnud lugeda ja … Ma arvan, et kui ma oleks üksik, siis ma naudiks seda ja ei otsiks kedagi oma päevi põnevamaks tuuseldama.