Monday, December 23, 2019

Inklusioon

Instagram photo by Teal Swan • Oct 1, 2019 at 10:08 PM

Allikas: Instagram @ tealswanofficial


Mulle meeldib üks vaimne juht ..., kes inglitega ka räägib.
Kui ma endalt küsin, kas ma saan usaldada kedagi, kes inglitega räägib, siis muutun nõutuks ja mõttelagedaks.
Ja lõpuks ütlen endale, et kui ta peab nendega ilmtingimata rääkima, siis eks mul tuleb sellega leppida :D

Kui aga asjaga tõsiselt pihta hakata, on meil tohutu võime ennast ise aidata ja paluma ei pea kedagi.
Ma ei arva, et maailma imelisus sellest väheneks, kui me vastutuse enda peale võtame või ennast universumiga ühtsena tunneme :)
Endale tõe tunnistamine on nii spirituaalse kui ka lihtsalt psüühilise arenemise hädavajalik osa.
Ilma tõde armastamata ei jõua me kuskile.

Ega pole tore endale tunnistada oma puudusi, kuid inimesed kogevad pidevalt, et kui nad kibedavõitu tõdemuse on alla neelanud, nad muutuvad paremaks ilma erilise töö ja vaevata. Tõe tunnistamine sillutab tee uue tõeluse välja kujunemiseks ning loob elu, kus me enam ei jaga asju headeks ja halbadeks vaid lihtsalt aktsepteerime, et nii on ja vaatame, kas saame endaks ja ausaks jäädes midagi muuta, kui olud meile ei istu.

No comments: