Monday, December 23, 2019

Roheliseks kasvamine

earthy decor🌿🌈🔮credits: @jenssuccs backup: @trippyenergy personal: @alexiisbailey art acc: @alexdustart

Autor @jenssuccs
Via hippieenergy

Olen viimasel ajal hakanud tõmbuma toataimede poole.
Ootan aega, mil ma enam pole nii neurootiline, et ma pidevalt nende tapmise pärast muretsen :D
Arvan, et uputan nad ..., aga mida peab inimene tegema, kui kollased laigud lehtedel võivad tähendada nii kuivamist kui ka liigset niiskust? :D
Ja kuna ma olen reeglipärasuse harrastaja, siis kastsin alati iga päev - kui poleks nii teinud, oleksin kartnud nad hoopis unustada.

Poekristallidesse ma ausalt öelda eriti ei usu, aga ilusad on nad ikka! :)
Sellist ametüstist kaktusepotti, nagu on alumise riiuli keskel, tahaks endale ka! Nunnu! :)

2 comments:

Jaanika said...

Oioi, iga päev ei tohi kasta, see on kohe kindlasti taime surm :)

Aga taimedega on selline lugu, et vali niisugune sort, mille hooldusjuhised sulle kõige rohkem sobivad - või õigupoolest, uuri taime soovid järgi enne igasugust kastmist - need soovid jäävad meelde, ja edaspidi ei pea midagi kartma. Üldine soovireegel kipub olema, et vähenõudlik (lihtsasti ülalpeetav :p) taim soovib, et teda kastaksid siis, kui muld on kuiv - ehk siis pista sõrmeots mulda ja kui 1-2cm sügavuselt on kuiv, kasta korralikult kuni vesi niriseb alt välja ja korda tegevust kui jälle muld kuivaks tõmbub :p

Kaktus muidugi tahab kõige vähem liigniiskust, teda võib unustada ka ja tema ei solvu selle peale :p

Taimed tahavad üsna lühikese nimekirja järgi tegevusi - mõnikord mullavahetust, mõnda sorti taim armastab kui tema lehti pritsitakse, korra-paar aastas ehk väetist - aga põhiline on see, et kui taime armastad ja tema kohta üht-teist tead, pole hirmule ega unustamisele kohta ja õiged tegevused tulevad üsna iseenesest. Taim on nagu loom või inimene, nagu sõber :p

karikate emand said...

:D
No vaat!

Mul mõnd suurt taime õnnestus mitu aastat elus hoida, hoolimata igapäevasest kastmisest, aga eks nad millalgi ... uppusivad ära :D

Eks ma ise ka sageli mõtlesin, et ... vähese kastmise asi see igatahes polnud :D