Thursday, July 26, 2018

Mõte

Instagram post by Teal Swan • May 11, 2018 at 9:14pm UTC


Allikas: tealspiritualcatalyst

Ma nägin enda puhul, et kui ma ütlen nukral toonil välja, mis halb tunne minus tekkis ilma, et hakkaksin seda tunnet kehahoiaku või häälega väljendama (näiteks "Ma tunnen, et see tekitab minus trotsi/viha/solvumist, sest ..."), siis mingit tüli ei järgne. Ma lihtsalt usaldan oma halva tunde teise inimese hoolde ja ei hakka ennast kaitsma või teisega sõdima - ja teine taltub. Võibolla lihtsalt üllatusest, sest reeglina lasevad inimesed end oma emotsioonidel kaasa haarata ja süüdistavad nende tekkes 100% oma kaaslast.

Ma hakkasin seda tegema umbes viis aastat tagasi, kui mulle järsku pähe tuli, et kui sa ei tea, mida öelda, siis hakka rääkima sellest, miks sa ei tea, mida öelda. Mis sind segadusse ajab ja nõutuks teeb?

Muidugi ... täiesti aus peab olema, manipuleerida ei saa niimoodi :)

Sa pead lubama oma tunde ja lubama ka oma vestluskaaslase tunde - mis iganes see on.



No comments: