Saturday, August 8, 2020

Nizama

 Ma ei näe juba mituteist aastat õudusunenägusid, kuigi tegevus ka võiks õudne olla, lihtsalt minu suhtumine on alati väga asjalik - samuti kõigil minu ümber. Kuid ma näen sageli väga veidraid välikäimlaid: need on kas poolavalikud, katkised, võimatult kitsad või väga mustad. Näiteks hiljuti nägin ma sellist, kus tuli reformpõhjaga voodile pikali minna, seelik üles tõmmata ja lihtsalt läbi voodi põrandale pissida. Ma võib-olla polekski seda teinud, kui üks hilisem siseneja poleks seda täie endastmõistetavusega teinud. Ja need unenäod pole seotud sellega, et mul oleks tegelikult vaja tualetti minna.

Aga täna öösel nägin ma esimest korda, et meie kodune wc-pott on must. Unenägu oli nii selge, et kui ma hommikul lõpuks tualetti läksin, valmistusin seda küürima. Loomulikult oli kõik korras ja ma hakkasin ise ka imestama, et ma uskuma jäin, arvestades, et see on nii korduv motiiv minu unenägudes :D

Kui ma valmistusin pakki postkontorist ära tooma, siis nägin unes, et bokserid, mis ma Mehele XL suuruses tellisin, nägid tegelikult välja nagu 5XL :D See oli ka väga selge, lihtsalt hommikul ma sain aru, et ma pole pakki veel ära toonud, nii et see pidi olema unenägu :D

Mu õudusunenäod on kuidagi lapsikud :), aga patt oleks kurta! :D


Panen täna pilte teistmoodi päevikust. Värvid on fotodel kohutavalt halvad, need on palju rikkalikumad tegelikkuses, kuid ma ei oska seda muuta.

Kui ma püüan midagi 'kunstilist' teha, siis Väiku haletseb mind ..., ütleb: "Aww, ja ikka sa püüad ...!" 😭😆


No comments: