Friday, August 7, 2020

Naise õnn

 Ma olen viimastel päevadel vaadanud üht päris head sarja nimega "You" - Sina. Head näitlejad ja väga kiire tempo, nii et seda sarja ma ei saa toa korrastamise, söögitegemise või triikimise taustaks panna nagu ma muidu teen. See on üsna häiriv, sest ma pole harjunud sellega, et ma lihtsalt vahin ekraani. Ekraan on alati selleks, et ma kartulite koorimist ja sokkide nõelumist vihkama ei hakkaks :D Või et mul jooga ajal mõtted mujale ei läheks, nii et ma ühel mitte-nii-kenal-hetkel avastan, et olen viimased pool tundi lapse-asendis konutanud.

YOU-sarja peategelaseks on obsessiivne noormees, kelle jaoks armastus tähendab seda, et ta kõrvaldab kõik "takistused" armastuse teelt, ning selle koristustöö käigus juhtub ka mõni mõrv. Peris jube!

Aga see pole tegelikult, mille pärast ma sellest räägin.

Nimelt jõudsin kohta, kus ühele meesterahvale (täiesti kõrvaline tegelane teise hooaja keskel) pakutakse unelmate tööd "kaugel paradiisisaarel" ja tema naispartner ütleb, see on suurepärane, ära minu pärast küll minemata jäta!

Ja ma olen selliseid kohti näinud kümneid kordi - alati USA filmides, ma arvan, et mitte Euroopa omades. Ja India-Aafrika-Aasia omasid ma eriti ei satu vaatama. Ükskord vaatasin üht Lõuna-Korea sarja, sest olin internetifilmijagamises nii uus, et arvasin, et IMBD vms skoor on paljuütlev, ja selle sarja oma oli 9,8. Selgus, et asiaadid muudkui hindavad oma filme kõrgesti ja see skoor Aasia filmide/sarjade puhul ei tähenda absoluutselt mitte midagi :D Sari oli tõesti kohutavalt halb, aga nende riided olid küll nii ilusad ja keha järgi lõigatud, et isegi mina sain aru, kuigi ma ei saa aru sellest, miks ma peaksin iga päev oma juukseid kammima, kui ma võin nad lihtsalt krunni panna. Krunniga saab magada ka paremini kui pikkade lahtiste juustega.

Aga, muide, ausalt - ka mina olen olnud sellises suhtes, kus mul on oma tee ja partneril on oma tee - erinevates linnades - ja keegi justkui peaks järeleandmisi tegema. Ja me mõtleme, et kas peaks ja kes peaks? 

Aga see pole armastus. Armastus on see, kui misiganes tee kummal iganes - see, kelle tee on hetkel 'lahjem', tuleb 'kangema teega' kaasa. KOOS on ilmselge. Ainult suunda tuleb valida. Mitte seda, kes kuhu linna läheb ja jääb.

Tunnistan üle ja üle - minus pole palju 'feminismust'. Ainult nii palju, et mehe õnn sõltub naise õnnest :) Mehel on raske õnnelik olla, kui tema naine pole õnnelik. Lapsel on raske õnnelik olla, kui tema emme pole õnnelik. Nii et ... feminist ma pole, aga kõik tuleb naise õnnetunde peale ehitada, eksju! :D Ilma ei saa keegi midagi 😆😇😆

Ma tean, et ka minuga oleks võinud juhtuda see, mis Ameerika filmides sageli juhtub, et pulmade eel tekib pabin, et ... kas ma tõesti tahan seda? Kas Tema(ke) on tõesti see õige? Ja filmides neid lohutatakse, et see tunne on loomulik. Minu meelest on see kohutav! Ja kohutavalt ebaloomulik. Mina tahtsin oma Meest 99% ja see ülejäänud 1% võis olla misiganes, see ei mänginud mingit rolli. Minu silmad nägid ainult mu Meest. A no vähemalt ei mõlgutanud ma mõrvamõtteid, kui keegi teda minust eemale kutsus - hea seegi, eks! :) Nututuju tuli küll mõnikord, isegi kui ma ise ütlesin talle, et kindlasti mine!

Hoolimata oma tänapäeva mõttes pikast abielust ma soovitaks kõigile mitte ette muretseda. Alati saab vastu võtta uue otsuse. Ärge halvake ennast mõttega, et üks otsus määrab ära kogu tuleviku. Me oleme elusad, liikuvad, muutuvad. Võib-olla see kaaslane, keda sa vajasid 25 aastasena pole see kaaslane, keda sa vajad 40 aastasena.

Mitte keegi ei kaota, kui ta laseb autentsusel ja rõõmutundel ennast juhtida.

Nii et kui tekib mõte, et ... mine ja teosta ennast mujal, siis ... see on väga kena, kuid ilmselt see polnud see päris paratamatu/vastupandamatu magnetism. Kui tekib selline mõte, et "ma ei tea", siis see tähendab "Ei, ja head aega, armastan sind igavesti! Baaaaaiiii!"

Nagu on Instagramis öeldud: Kui see pole "HELL, YES!" siis see tähendab "no, hun!" :D

Nii lihtne see päriselt ongi.

Palju armastust teile, armsad! 💖

Eeeeeeeriti enda vastu, eks, sellest võidavad absoluutselt kõik meie ümber! 😉😄💖

No comments: