Saturday, October 5, 2019

Laupäev, 5. oktoober

Selle foto tegemise eel avastasin, et ma saan oma telefonile pildistamise ajaks välgu panna ja kiri on kohe märksa selgem :D Eelmisi lehekülgi ikkagi ei viitsinud üle pildistada.

Kavatsesin neid pilte tegelikult varem üles lükata, aga tegin need 7. oktoobril ja 9. sain teate, et mu telefoniinternet sai otsa. Nimelt ei võta mu telefon juba üle poole aasta kodust wifit taha ja kui ma oma G4 mitu korda päevas sisse ja kohe jälle välja ei lülita, siis ma ei saagi kuu teisel poolel WhatsAppi ja mujale. Ja juhtmega ma pilte tõmmata ei oska - jutukastike ütleb mulle, et pole ühtegi faili, mida arvutisse tõmmata :p







Selle päeva lemmiktsitaat on Teal Swanilt. Ta ütleb, et ennast armastav inimene ei vägista ennast, vaid valib pehme tee. Ei võitle ega rassi läbi elu.
A meile ju räägitakse, et kõige rohkem arendab sind see, mida sa kõige vähem teha tahad :D

Kunagi teismelisena lugesin, et keegi mees (minu meelest oli see Benjamin Franklin, aga vbl teen Bennukesele siin liiga ja oli keegi teine) mõtles igal hommikul, mida ta kõige vähem teha tahaks ja siis tegi just seda. Et "veri käima saada". :D

Minu jaoks oli see paarkümmend aastat väga 'müstiline' mõtteviis. Et ... mida mina praegu kõige vähem teha tahaks? Näiteeeks ... panna õueriided selga, minna õue ja süüa koerakakat. Da hekk!?! Kuidas see peaks mind arendama? :D Punkt. Edasi ma mõelda ei osanud.

Siis hakkasin mõtlema, et äkki ei mõelda seda nii suvaliselt vaid valikute puhul, mis ennast ise meie ellu topivad? Näiteks ... eee ... kõnnin mööda tänavat, vastu tuleb padupurjus prükkar, kes kutsub mind endaga magama. Õäääh. Ilmselt pole ka seda mõeldud.

Aga mida siis? :D

Mis puutub asjadesse, mida on justkui vaja teha, siis minu meelest pole midagi vaja teha.
Me tohime jätta söömata ja ära surra, kui tahame.
Inimesed kaugelt liialdavad sellega, mida nende meelest on 'vaja' teha.
Nii paljud, kui väsivad ja need asjad tegemata jätavad, avastavad, et midagi hullu ei juhtu - mõnikord vastupidi!

No comments: