Sunday, May 26, 2019

Vastutustunne

“A man who is responsible will not commit himself to anything, will not promise anything, because who knows about tomorrow?” Osho From the…

Allikas: Instagram @ oshointernational


Et siis - ma pole vastutustundlik mitte siis, kui täidan antud lubadused, vaid siis, kui ma ei anna lubadusi olles vastutustundlik selle suhtes, et ma PEAN igas hetkes olema vaba tegemaks just seda, mis mulle sellel hetkel õige tundub.

On hämmastav, kuidas minu jaoks üha selgemini esimene variant värvi ja arukuse kaotab ning teine elementaarsena tundub. Ja samal ajal ma näen, et selline ehedus ja vabadus inimeste meelest ei kuulu siia maailma. Mulle antakse soovitusi inimeste maailmas püsimiseks.
Et ma "reaalsusega" kontakti ei kaotaks.

Aga mul on juba paar-kolm aastat uus ja nii palju parem reaalsus.

Soovitus koos teistega tavareaalsuses vireleda on täiesti ajuvaba.

No comments: