Friday, May 31, 2019

Paarid

Look, there's a time to give people the space to grow and change and become. A space to heal their fears and move towards love. What's…

Pinterest

Väga ilusasti öeldud mu meelest ...
Ma usun, et kõigil meil on olnud suhteid, mille lõppedes üks pooltest jääb kauplema ja ei taha lahku minna. See on hea, kui tegemist on pelgalt madalseisuga, aga on nii kohutavalt tüütu ja mõttetu, kui oli sobimatu kaaslane. Näiteks minu elus on olnud paar tegelast, kes enne külge lööma hakkamist välja uurisid, milline minu meelest hea kaaslane olema peaks, ja siis teesklesid just sellist inimest natuke aega ... ja võibolla ma tõesti mõned kuud ei saa aru, et teeseldakse, sest ma kunagi ei tule selle peale. Vale tuleb ju alati välja. Teesklevad inimesed käituvad absurdselt. Nad ei saa tegelikult seda, mida nad niimoodi saada soovivad, sest see pole kunagi neile mõeldud ja nad teavad seda. Teeseldes saadu ei rahulda meid mitte kunagi, on see siis suhe, teene, teenus, töökoht vms.

Aga samal ajal on inimesi, kellel on suur hirm ilma jääda või hüljatud saada.
Ma pole ikkagi näinud muud teed sellest probleemist üle saamiseks kui endale lihtsalt öelda:
"Jah, mul pole seda asja JA EI PEAGI OLEMA."
"Jah, ma olen üksi JA KEEGI POLE SÜÜDI."
Tuleb üksindus ja ilmajäetus omale pihkudesse võtta ja alla neelata, sellega üheks saada.

Alles siis suudab inimene näha küllust oma elus ja teistega ühendatust enda ümber :)

No comments: