Tuesday, May 21, 2019

Alone again, or ... ?

Oookei, ma sattusin kellegi päevikust lugema tsitaati:

"Somebody said to me:
"You know that I could be in love with almost everyone

I think that people are the greatest fun""

Mõtlesin, et heyyyy, gurrl - mee too! :D

Siis otsisin laulu YT'st üles ja ...

see laul on mehest, kes muudkui ootab oma kirglikku armastatut, kes temast ilmselt suuremat ei hooli ... tavalise armastuse mõttes, sest naise armastus ongi kõigile ja toitub kõigest ja selle pärast see nii suur ongi... see on väga elus ja ilus... Aga me keegi ei taha, et inimene, keda me endale monogaamseks partneriks tahame, armastaks kõike elavat sama vaimustunult kui meid. Me tahaks seda kõike endale ja ei oska seda isegi isekaks pidada. Me nimetame kõige ja kõigi armastamist vastutustundetuks ja ebaküpseks. Või siis lihtsalt konutame kusagil ja ootame vähemalt neid palakesigi, mis ajuti meie suunas lendavad... nagu see mees siin.

Omg, such a saad song.

Ma tunnen end paraja bitsuna nüüd, et selle somebody'ga samastusin algselt ... nagu
imma baad btšuhh :D

(Hõmm, ma igaks juhuks ütlen, et ma olen absoluutselt kaine :D
Ja ma veel igaks juhuks ütlen, et eile olin ka.
Ja üleeile ka.
(Tagasi ma enam ei mäleta.))

Aga see on küll tõsi, et vahetasin arvutit ja ei oska nii teha, et speller oleks siin blogis eestikeelne ... nii et õigekirjavigu võite siin edaspidigi rohkelt näha, sest ma üldjuhul ei viitsi üle lugeda.

Sonnng!: 

LOVE - Alone again or



Yeah
Said that’s alright
I won’t forget
All the times I’ve waited patiently for you
And you’ll do just what you choose to do

And I will be alone again tonight my dear

Yeah
I heard a funny thing
Somebody said to me
You know that I could be in love with almost everyone
I think that people are the greatest fun

And I will be alone again tonight my dear



No comments: