Tuesday, August 20, 2019

Valu peitu ei jää

Does this mean anything to you?

Allikas: Instagram @ russellbrand

Oma valudega tegelemiseks peab olema aega ja rahu.
Kõigil pole.

Olen märganud endas sellist lõhestatust, et kui keegi oma suure valukehaga mulle nina alla kargab, siis ma tahan ära minna ... tunnen, et iiuu!, hoia omale!
Samas on minu jaoks väga oluline, et inimene saaks väljendada seda, mida ta tunneb.

Mõni ütleb, et suhtlusest tekkinud valu saab ära kaotada ainult suhtluse käigus - parimal juhul suhtluses selle inimesega, kellega koos olles see valu tekkis.

Oleks siiski hea, kui õpiksime ise oma valuga töötama.
Muidu hakkavad inimesed, kes meid armastavad, meid kartma ka.

Ja hammaste taga kinni hoidmisest ka pole abi, meie 'valuenergia' on meil ikkagi kaasas.

Hea oleks leida see aeg oma valuga istumiseks ikka.

Kui mina oma valudega istunud olen, siis alustuseks meenutan endale:
"Mitte keegi ei pea sinu pärast/jaoks mitte kõige vähematki asja tegema või olema."
See aitab pead selgena hoida. Mul vähemalt :)

No comments: