Sunday, August 4, 2019

Terve päev blogis

No nüüd ma lähen ära ka, aga terve päev olen kirjadele vastanud, blogis istunud, üldse ... Internetis istunud. Täna kirjutasin Instagrami ka 'bio'. Alguses kirjutasin pikemalt, et pole mõtet mind follow'da, sest ma ei saa tagasisidet anda, kuna ma ei saa mitte muhvi ka teha Instas juba kuu aega umbes, ilma mingi selgitava kirjakeseta, mis justkui oleks pidanud tulema. Ja blokk pidavat kestma vaid 24-48 tundi :D Mul on see ikka mitu nädalat juba. A selgus, et see 'isikukirjeldus' tohib olla vaid 150 tähemärki. 
Mul on piinlik toredate inimeste ees, kes mind ilma ühegi postituseta follow'ad, nii et olin 'sunnitud' kirjutama selgituse, miks ma nende DM'idele ja follow'mistele ei vasta.




Huvitav, kui kauaks see nii jääb?
Ma mõtlen, isegi kui keegi saadab mulle abistava DM'i, siis ma ei saa talle vastata, mida ma juba teinud olen ja mida mitte. Ma olen kirjutanud küll, aga seal öeldakse, et aitäh kirja eest, kahjuks pole meil võimalik isiklikult kõiki kirju lugeda ja neile vastata :D

Ma olen avastanud, et mulle ei meeldi Instas käia, kui ma 'laikida' ei saa.
Ma automaatselt muudkui laigin ja saan blokeerimisteated iga kord :D


Mul on selline huvitav tunne, et mul pole õigust teiste asju vahtida, kui ma ei saa neid tunnustada, väikeseid virtuaalseid õlalepatsutusi jätta. Sest ma ei jälgi mitte kedagi, kes tundub mulle 'mööda' või igav. Nii et ma tahan pea iga postitust tunnustada. Minu insta-nautimis-kogemust see teeb küll halvemaks, kui ma ei saa südameid panna sinna :D

---

Muide, :D
mõni on mind nii kangekaelselt sari-follow'nud, et ma olen pidanud kirjutama DM'i selgitusega, miks ma ei hakka neid follow'ma, nii et rahunegu maha :D
A ma üritan neile komplimente teha küll selle käigus nagu "kaunismees" jne :D :D :D
Lihtsalt pole minu huvi.
Mulle meeldivad koledad.
Punkt.

4 comments:

Manjana said...

Ära nende pärast muretse, kes sind fallovivad, instas ülipaljud kasutavad roboteid, kes selleks, et jälgijaskonna arvu tõsta, laigivad, kes ette jääb. Nende kontoda taga olevad inimesed ainult tahavad suuremat numbrit ja mitte midagi muud. Suurem number vtähendab neile raha vms. See on nii levinud. Nagu kuskil laikimas käid, tulevad robotid ja laigivad neid vastu, kes kuskil klikkisid.

Aga sa võid endale uue insta konto teha, sinna mõned pildid postitata ja edasi elada. Ilmselt sa jäädki muuidu ootama, et see konto korda tehtaks.

karikate emand said...

Tänan! :) Ma lohutan end ka samaga, aga samas küsin endalt, kas see on ehk liialt küüniline :/

Ja siis ma mõtlen, et äkki ma peaksingi vähem laikima ja kommenteerima, et mitte ligi tõmmata InstaBot'e.

See uue tegemine tundub ka tüütu.

Ma teen nagu alati: lihtsalt pean vahet, kuni saan aru, mida ma tahan.

Manjana said...

Mina laigin neid pilte, mis mulle meeldivad, või nende tuttavate pilte, kes alati kõiki mu pilte laigivad. Fallovin ma neid tuttavaid, kes midagi postitavad või neid võõraid, kelle enamus pilte mulle meeldivad, lisaks kontrollin üle, kas nad ikka postitavad, või on ainult algselt ammu tehtud konto, mida ei uuendata. Ja ma vaatan iga päev oma insta seina üle ja näen kõike, mida mu lemmikud on postitanud.
Kuna sa üldse midagi ei postita, siis fallovivad sind need, keda üldse ei huvita, mida sa teed või tuttavad, kes loodavad, et äkki sa kunagi ikka postitad midagi. Postita katseks midagi, saad teada, kas kedagi päriselt ka huvitab.

karikate emand said...

Njaa, mul on liiga palju lemmikuid :D
Ma ei jaksaks kunagi seda kõike üle vaadata ja ma ka ei käi iga päev Instas. Iga nädal vast küll.

Mul on seal jälgijateks esiteks blogisõbrad, siis inimesed, kes on mind follownud tänutäheks laikide ja kommentaaride eest ning siis kõige suurem ports: inimesed, kes soovivad, et ma nende leheküljele vaataksin ja seda jälgima hakkaksin.
Need viimased võtavad oma jälgimise maha, kui ma mõne päeva jooksul tagasi ei follow, mõni ei viitsi ka :D ja nii need jälgijad kogunevad :D
Aga päris paljud neist uutest jälgijatest on minu teema küll, lihtsalt kui nad väljendavad end lahjalt, siis ma tunnustan neid 5-10 laigiga, aga jälgima ei hakka.
Tunnustada tahaks ikka! :)

Ega ma seda arvagi, et kedagi huvitaks - mul seal ju pole midagi :p

Mulle ei meeldi (esialgu?) mote Instas postitada, ma ei taha ennast laiali laotada. Blog ja sellega seonduv kogu minu suhtlusvajaduse, ausalt öeldes - see mul na kõhetu.
FB's on mul ka raudselt ainult sugulased ja siis kaks armast kirjanikku. Kui pildistava telefoni uudsus haihtus, siis lõpetasin ka pildistamise :D, nii et mul on seal ka lagedik, üks foto mõne aasta kohta umbes.

Ei taha sinna suvalist sodi ka panna - isegi kui see bloki maha võtaks.

Ähh, tead, ma olen pikatoimeline tüüp ja ei muretse ka selle pärast.
Vastus tuleb, kui ise tahab :D

Mu telefon kodust wifit juba mitu kuud taha ei võta, nii et ma kasutan telefoni peamiselt kellana, paar korda päevas lükkan G4 sisse, et vaadata, kas miskit teadet on tulnud. Mu see netimaht on muidu suht tilluke, saab 22. kuupäeva kandis otsa, kui ma G4 kogu aeg sees hoian. Niisiis on telefoninäppimise harjumus täiesti ära kadunud ja pilte ka enam teha ei oska :D