Sunday, August 4, 2019

Minu reaalsus


Aa, jaa, no ma tean küll, kui vana ma olen, aga ikka kipun seda mängu kaasa mängima :D

Täna jälle.

Kui teha tahate, siis vaadake kindlasti ise esimesena oma 3 sõna ära, sest muidu hakkab mõjutama.




Minu sõnad olid
CHANGE
SELF-CARE
PURPOSE

Muutused, oo jaa, kohe kindlasti.
Midagi ei tea kohe, mis saama hakkab.
Jõle palju jooksmist ja pläägutamist kindlasti nagu kaks viimast aastat.

Enese eest hoolitsemine - mhmh, muidu ei saa üldse midagi.
Praegu jätkub mind ainult Väikule-Mehele, kõiki teisi hoian eemal, sest ei jaksa vaiksete ja ohkajatega suhelda. Ja omg, kuidas kõik seda minuga võrreldes on.
PRAEGU.
Kõik muutub.
Ma ise nagu kohe eriti kiiresti ...

Eesmärgistatus.
Hmmm.
Selle sõnaga on mul küll kana kitkuda.
Ma pole mingi vahend, et mul peab eesmärk olema.
Mul pole väärtus ainult siis, kui ma selle tekitan.
See on mul igasugusena, alati, nagunii.
Nagu ka kõigil teistel.

Jep, selle 'purposee' ma annaks tagasi.

10 comments:

Manjana said...

äkki see kolmas peabki trikiga olema? ma enda omaga ka parema meelega ei tegeleks, aga tuleb tunnistada, et pean tegelema. kasvõi sellega, et selle sõna mainimine mind ei häiriks. kui häirib, on probleem.

karikate emand said...

Ahhaaa! Gud point, true dat! :)

väga väga naine said...

mul tulid family, connection, selfcare

karikate emand said...

Aww, vau. Nii ilusad sõnad!

Mõtlesin, et miks mul ei tulnud neid :D
Aga jah, kui family läheb kaugemale tuumikust, siis mul pole sellega praegu väga tihedad lood ja connection kehtib ka ainult meie väikeses kolmikus, väljapoole olen ma liiga uljaks läinud :D

soodoma ja gomorra said...

Mul tulid: 1. change 2. family 3 through
naljanumber, ma võiksin neile kolmele sõnale kolm erinevat teooriat püsti panna:)

karikate emand said...

:P

Ei, noh - teooriad on ju toredad, lase aga tulla :D
(Nali.)

Sjuteist said...

Miracle. Gratitude. Alignment. Ja kõik väga kõnetavad :)

väga väga naine said...

Minu sõnad on nii iseenesestmõistetavad, et peaaegu usutav "selline mu elu ongi, mhmh!" =P
Eriti kui ma praegu lasin pilgu üle käia ja gratitude, money ja (pur)pose (ma lugesin algul selgelt pose, alles hiljem taipasin, et seal on "pur" ees) tulid ja need ei ütle mulle üldse midagi peale vbla selle, et need asjad on mus/mul vähesel määral =P
Ehk mis mõttes esimesed nii kenasti klapivad, ossa!

karikate emand said...

Sjuteist :)

Mul on Sinu pärast nii hea meel! :) Kõlab imeliselt! :)





väga väga naine

Väga lahe! :D

Kylli said...

alignment, breakthrough, gratitude - kõik kolm kõnetavad :)