Monday, May 11, 2020

Nad armastavad loodust, eriti kasse

Appi, vaadake milline supertore mõte tuli Samsungil!
Nende telekapakendeid saab nüüd kassimajadeks muuta (instruktsioon on kaasas, jooned ette tõmmatud jne)! Brilliant!

An idea inspired by kids under the age of 10, has made Samsung come forth with new TV packaging. Manufactured from ‘eco-friendly corrugated…

An idea inspired by kids under the age of 10, has made Samsung come forth with new TV packaging. Manufactured from ‘eco-friendly corrugated…



Ja samalt lehelt leidsin autistliku poisi luuletuse :)

A 4-year-old poem, written by autistic Benjamin Giroux when he was 10, went viral. The poem was translated in more than 20 languages, and…


Väga ilus! 💗

Mõlemad lood on Instagramilehelt @ globalpositivenews

Head uudised kuluvad ikka ära :)
😻💖😻


Muide, ma vahin inimeste päevikuid igal võimalusel juba, ma ei tea ... kaks aastat vist ikka!, aga alles mõni päev tagasi sain teada, et paljude riikide lapsed õpetataksegi praegu tähti kirjutama niimoodi püsti ja eraldi ja nemad saavad aru, mis on nende käekiri ja mis kellegi teise oma!
Sain seda teada niimoodi, et keegi tutvustas internetiprogrammi - võib-olla on see ainult iPadis, ma ei tea, aga seda ekraanile kirjutamise pliiatsit on küll vaja, ma ei viitsinud süveneda, kuna mul seda ei hakkagi olema :D -, kus sa kirjutad ruudukestesse tähestiku suurte ja väikeste tähtedega ja numbrid, ning siis programm teeb sellest sinu isikliku fondi, ja minu silmale nägid need kõik ühtmoodi välja, aga järele proovinud tüdrukud kõik hõiskasid, et OMG - ONGI MINU KÄEKIRI :D
Ja siis veel olen näinud, et kui noor tüdruk teeb seotud tähtedega kaldkirja, siis selle kohta öeldakse kalligraafia! See ei pea olema eriliselt ilus, ühtlane ja loetav. Tähtede sidumine ongi kalligraafia mõne riigi noorte silmis!

Maailm on nii põnev! :D

No comments: