Sunday, May 10, 2020

Fat boy

Pole julgenud seda teemat üleski võtta, kuid juba mitmendat päeva on loodus ja ka inimesed rõõmsamad, ning nüüd julgen küll loota, et teid kõiki on see koroona-kriis puutumata jätnud - nagu ka meid. Nii otseses mõttes, et kallid inimesed ei haigestunud, kui ka kaudsemas - sissetulekute järsus vähenemises või lausa töökoha kaotamise näol. Ma ei suuda kogu maailma meeles hoida, kuid seda olen nii väga lootnud, et siin blogis vahel kolavad inimesed tunnevad end igas mõttes turvaliselt.

Minu Issake sai tegelikult kuu aega tagasi kerge insuldi ja oli 10 päeva haiglas.
Siis oli küll ärevus, et väga pahale ajale sattus see haiglasviibimine, nagu insuldimuredest veel vähe oleks olnud. Kuid temaga on kõik kenasti ja nii loodan, et kõigil, kelle peale mõelda oskan, läks see kriis ka võimalikult pehmelt mööda. Nüüd vist juba saab öelda, et see on praktiliselt möödas.

Ehh, täna on ilus päikeseline päev, aga olen piltide tegemiseks liiga mugav, panen eilsed :)

Look at this fat boy :) Ise tegin :D





Pooleliolevad burksid ja raamatud-lugemispäevik :)
LG - Life is Good :)
:D

Kaizen raamatut tegelikult ka ei soovita 30+ vanuses inimestele.
Ma arvasin, et see raamat on jaapani elufilosoofiast ja esteetikast, aga tegelikult on väga algeline eneseabiraamat.
Ainult see mulle meeldib, et lühidalt ja täpselt on tutvustatud träkkimispäevikut - bullet journal'i meetodit ja selle paljusid kasutamisvõimalusi :)


---

Ahh, ma mõtlesin - kuna ma ise oma päevikuid nii armastan :D - et käbedalt teen viimaste kolme päeva lehekülgedest pildid ja ükskõik, kuidas need välja tulevad - need tõestavad, et ma olen elanud :D






Muide, selles Kaizen raamatus oli taas juttu sellest, et on tõestatud, et sotsiaalmeedias istumine on võrdeline inimese madala enesehinnanguga: mida rohkem istub, seda madalam ... 
Ma lihtsalt pungitan silmi selle jutu peale. Aastaid! :D
Kui meile ei meeldi, siis me ei 'follow', aga kui meeldib, siis kuidas see halvasti mõjub?
Asperger olla on selles mõttes ikka hea, et ei seosta ennast nii väga teistega, vaid oled oma-moodi, teed, mis tundub õige ja huvitav, ja muu peale ütled lihtsalt "ahhaa!" ja "ohhoo!"
See ei puutu sinusse.
Oletame näiteks, et ma näen ilusat puud.
See ei tee mu enesetunnet halvaks ju!
Kuidas siis ilus pilt saab teha?
Whatever, mingi autsaideri-loogika on mul ilmselt :D
But i enjoy! :)

---

Muusikat pole ka kaua pannud.

HETKEL kuulan repeat'i peal sellist ulakat laulu
(kuna olen kinnismõtetega asperger, siis ikka mitu tundi järjest alati :D )



See tegelikult pole see muusika, mida ma tavaliselt kuulan, aga täna on selline naksakas ja kraps, veidi ulakas tuju kuidagi :D
(eheh, ilmselt juba pealkiri viitab sellele :D )


Kuid paar päeva tagasi leidsin nime laulule ja lauljale, mis on mulle NIIIIIIII KAUA meeldinud ja kuidagi ei osanud leida.
See on nüüd tõesti minu õnnis argimeeleolu :)



Eee ... sulnis, mis? :)

Muide, mu päevikud on ka täis <3 ja :D märke ... huvitav, et vanasti pidid inimesed ilma nendeta läbi ajama oma päevikutes, ja ikka enam-vähem saadi aru, mis tujus nad olid ...

No comments: