Friday, November 22, 2019

Enmeshed

“I think a lot of the predicament in our society, as you probably all appreciate with me, is the way in which we side with the power of the…

Mul on selline väga tark poolvend.
Praegugi käib ülikoolis ja mälumängudel.
Ükskord aastaid tagasi siin pummelungitades ma ütlesin, et iga tõeliselt tark inimene on hea.
See täiega tabas teda ootamatult ja ma nägin, kuidas ta nõksatades suuril silmil mu Mehe pilku otsis, et mis hullu juttu su naine ajab!? :D

Tema, jah, on meil selline puhas esteet ja intelligent, teisisõnu - misantroop :D

Aga tegelikult ma tean ise ka, et väljaspool head ja kurja on puhtus, tõelus.

Sa ei pea olema nähtavalt hea/pai, et olla kirgas, ehe, tõeline.
Selline ... loomulik üheselamine oma hetketõega on nii palju parem 'hea olemisest'.
Mõned sellised inimesed võivad olla "sopajoodikud" /eee ... ma oletan, et see sõna käib inimeste kohta, kes joovad nii palju, et libisevad poris ja jäävad sinna magama, mitte nende kohta, kes ... libisevad poris ja hakkavad seda pori jooma/, kuid nad on kirkad ja neid mäletatakse. Nad elavad elu aremate inimeste eest, teevad südame järgi seal, kus teised on mõistlikud ... :) Ja neid armastatakse!
Midagi pole valesti.
Mitte kunagi pole mitte midagi valesti :)

No comments: