Friday, April 17, 2020

Üpris mõttetud pildid

Ma ei tea ... mul kohe üldse kirjutamise tuju pole, aga blog on minu teine pesa, nii et ... PILDIAEG.

Tänased siis.

Minu tegelik tänane päevaplaan, millest ma absoluutselt kinni ei pea:

Eile õhtul kirjutatud.


Aga kuidas tegelikult tänane päev algas:


Kell 3.10  tõusin - ja see on hea. Tavaliselt ma jään magama kell 12 ja ärkan 1.10
Peale lugemisoskuse olen ära kaotanud veel magamisoskuse ka.

Kui 3,10 tõusin ja arvuti lahti tegin, nägin vahvat psühholoogilist mängu Teal Swanilt.

Ma muidu oma päevast räägin edasi, aga teie mängige ka - mis saaks mängimise vastu olla?

Mina nautisin kogu seda lugu hoolimata sellest, et mõned vastused olid šokeerivad :D
KUI teie seda tähendusi vaatamata ausalt mängite, siis paljastan ka ennast :D

Niisiis.
Mäng.

Küsimus number üks.
1. Sinu lemmikvärv + 3 põhjust/selgitust - millega see värv sinu jaoks seostub.
2. Lemmikloom ja 3 kirjeldust/omadussõna, milline see loom on sinu meelest.
3. Kõige erilisem-mõnusam-ahvatlevam veekogu (body of water) - see võib olla ookean, aga ka vetsupott või akvaarium.



Ragin-ragin-ragin ----

Töötlus-töötlus-töötlus ... :D


Vahepeal.
Ma olen kodus olnud täpselt kuu. Viimati käisin kodust väljas 17. märtsil!
Ja täna pidin jälle minema.
Maailm on vahepeal muutunud. 
Apteegis on mingid krimi-lindid, et kliendid ise ei käiks käppimas tooteid.
Naised on poes kummikinnastega.
Kõik hoiavad kõigist eemale.
Mul päädis see šokk sellega, et hakkasin endaga kõva häälega rääkima, et mida ma nüüd tegema pean. Sest kogu see värk näis mulle üpris kuutõbine. Õnneks ostsin mingi 3-eurose veini, et oma šokki jahutada.

.
.
.
.




Ja nüüd, mida see küsimustik tähendab.

Lustakamad teie seast täielikult pettuvad, kui nad ausalt asju juba kirja ei pannud ja alles ootavad, mida öelda ja mõelda....

Mõtlemisauk:

Käisin poes oma "peenisesärgiga" nagu VT seda nimetab.



.
.
.
.
.
.


1. lemmikvärvi omadused tähendavad seda, kelleks sa ise ennast pead.
2. Lemmikloom on sinu arusaam sellest, kes oleks sulle täiuslik kaaslane.
3. lemmik veekogu /body of water/ - milline sinu enda arvates on sinu seksuaalsus :D


Minu vastused.

1. hallikas-sinine:
hiding/protection - kaitsevärv, hoiab peidus; unikaalne; kõikelubav.
(AINUKE VASTUS, MIS POLNUD ÜLLATUS :D )

2. loori
näeb habras välja; vajab kaitset; süütu.
DA FÜKKKKKK????!!!!! :D
SHOOT ME! :D

3. soe vann
soojus; turvatunne; lõdvestus.
Alguses ma mõtlesin selle kohta ka "iuuuuuuu!", aga siis mõtlesin, et see meenutab sellist ajuvaba magnetismi ... võidetamatut tõmbumist, lõputut soojust ja vajumist, sellist sooja "und". Nii et tegelikult see on kõlblik ja sobiv vastus küll :)


Have fun! :D
xoxo

No comments: