Thursday, April 16, 2020

Tõstab käpad üles ja hüüab "Ohhoo!"

Ei ole surnud, lihtsalt ... vedelen ja nii edasi :D

Kirjutan paberist päevikuid, mu pesa on alati umbes selline :D


Mul on siin päevaplaani- ja kiirmärkmete klade, paar raamatut, lugemispäevik, pisikeste päevakildude päevik (must), tsitaadimärkmik jne ...

Mängin! :)











---

Aa, veel ühe pildi tahtsin panna.

See, Kelle Nime Ei Tohi Nimetada õpib täiesti iseseisvalt klaverimängu (tegelikult poolpuutetundlik süntekas, aga täitsa suur ja kolksuvate klahvidega) ja kuna mina kunagi 35 aastat tagasi natuke õppisin ja VEIDI nooti tunnen, kuid mängin midagi ainult kord viie aasta jooksul mingi suva instrumendi taga mõnd lihtsat lugu toksides või puhudes, arvas SKNETN, kes jäi ühe takti kallal jänni, et võiksin talle siin veidi abis olla. See keskmine takt, aga natuke tuli ette ja taha ka vaadata.


Mul läks enam-vähem tund aega, et igale noodile oma klahv leida :D
Ja siis ma ütlesin, et esiteks ta on hull ja teiseks - see lugu on kontsertpianistidele :D

Sest ..., alati on teised süüdi :)



No comments: