Monday, April 6, 2020

Koroona

Instagram photo by Teal Swan • Mar 25, 2020 at 3:52 PM


Haa-haa! :p

Ma ütlesin, et minu jaoks on praegune õhkkond palju loomulikum kui koroona-eelsel ajal, aga ma päris seda silmas ei pidanud :D
Ma just mõtlen, et me kõik võime alati surra, mistõttu elamist pole hea edasi lükata ja praegu saavad inimesed sellest aru. Ajutiselt.

Ise ma tegelikult pole väga kokku puutunud inimestega, kes praegu haigust ja surma kardavad. Üks küll ütles, et ei saa enam hästi magadagi, aga siis jälle pahandas, et see on kunstlikult üles puhutud kriis ja kuidagi kellelegi ladvikus kasulik.
Tegelikult tuleb sellest kohutav majanduslik jama ja ma ei usu, et see kellelegi väga kasulik on, välja arvatud tõesti maskide ja desinfitseerimisvahendite tootjad, kuid selle jaoks seda koroonat nüüd küll ei 'uuendatud' ega laia maailma paisatud.
Noh, oli selle algusega kuidas oli - tegeleda tuleb sellega nii või teisiti.

No comments: