Monday, April 20, 2020

Pildiaeg

Ma tahaks tegelikult kirjutada ühest üliveidrast vaimse sisuga raamatust, mille eile lõpetasin.
See on Jelena /Helena Roerichi / guru Morya "Süda", mis sisaldab guru mõtteavaldusi möödunud sajandi esimesest poolest.
Kuid see on nii imelik lugu, et paistab, et ma pean enne mõtteid koguma. Oma lugemispäevikusse ma kirjutasin sealt 12 suurt lehekülge! :D
Tsitaadid ja kommentaarid.
Nii et ma tahaks kõvasti lühendada :D :D :D


Aga seni ma näitan oma paberite-lauakest :)
Ma laon oma märkmikud ja paberid kenasti välja, sest ma armastan neid hommikust õhtuni enda kõrval näha.
Võib-olla teen veidi zuumitumaid fotosid ja näitan, mis mille sees on ka.
Aga üldiselt see fotode tegemise tuhin käib mul nii, et kui üle läheb, siis teinekord enam kui aasta ei tee, välja arvatud vajadusel, et kellelegi midagi edasi saata.

Aga jah - siin see on, aga ... mu nurgavalimisoskus on vilets ja 10 minutit ma kindlasti ei viitsi kolme fotot teha, nii et ... on nagu on.







Pealtpoolt on nii mõttetu, aga ...


:)

No comments: