Monday, April 27, 2020

Paberipärdikud

Ostsin endale lõpuks kalligraafiasulepea.
Ma pole nii kannatlik, et kalligraafiat õppima hakata, aga nende erineva laiusega sulgedega on niisamagi mõnus kirjutada. Nitu-natukene tuleb ainult mõne tähe kirjutamist muuta ja mul esineb ka tühje kraapsamisi, aga mis siis ikka! See on mäng :)

Minu ostetud kalligraafiakomplektil on suled laiusega 0.9 mm, 1,4 mm ja 1,9 mm; kaasas on 4 tindiballooni: roosa, helesinine, lilla ja must.

Kõige tillemaga saab kirjutada nagu tavalise kirjutusvahendiga, aga minu meelest armsam tuleb :)


Ma kleebin tavaliselt ühe leheküljepoole igasugust pahna täis, et teisele julgelt kirjutada, muidu paistab läbi ja on raske lugeda ...

Aga mõnikord lisan kaarte või silte ka teibiga, sest ... noh - 
tore on ju igasuguseid 'lipakaid' 'kakkuda' :D




Sinise liblikaga on mu unenägude-päevik.






Need kalligraafilised iludused siin on sulepeakarbis kaasas olnud instruktsioon,
mitte mingi selline ime, mida minu käsi korda saata suudaks :D


Oeh.
Pimeda aja valisin pildistamiseks ... 🙄






Vaatasin eile Marveli filme ja seal oli üks piraadipealik, sinise nahaga sell Yondu, kõva mees.
Ma ei mäleta, mida temalt küsiti, kuid ta vastas:
"Ma võin küll välja näha kaunis nagu ingel, kuid põrgu päralt pole seda mitte." :D
Nii tore oleks, kui Mees seda fraasi kasutama hakkaks :D


---




Aga unes oli täna ka huvitav juhtum.
Nagu ikka, näen unenägusid öö jooksul palju, need on kiired, suhtlemist ja elamusi täis, nii et kirja panen vaid väikese lõbustava nüansikese.

Olin kellelgi külas, tema kodu oli hästi avar - mitte ilmtingimata viie meetri kõrgusel asuva laega, aga tavapärasemast veidi kõrgemaga küll; tuba, kust ma väljusin, oli suur ja poolavatud köök oli veel suurem. Ja sel hetkel mõtlesin: Vau! mul pole üldse annet sisekujunduse peale, aga paistab, et mu aju oskab küll suured ruumid väga kenasti ja harmooniliselt ära sisustada!
Ehk siis ma keset unenägu mõtlesin sellele, et mis iganes vingeid asju ma unes näen - need on mu enda vaimusünnitised, aga selle koha peal läks asi veidi uskumatuks :D
Otsustasin, et lähen kohe kärmelt läbi veel mõne toa ja vaatan, kas mu aju tõesti sisustab kiiresti kõik teised toad ka ära :D
Ja tõesti-tõesti - kaks järgmist tuba olid ka väga ilusasti ja loomulikult sisustatud, aga siis keeras unenäotegevus mujale.

2 comments:

Skarabeus said...

Vaatan...ja meenub see lehekülg päeviku tegemisest:
https://feltingshop.ru/et/podelki/how-to-create-a-personal-diary-how-to-make-a-personal-diary-ideas-for-the-nd/

Skarabeus said...

Ah, lihtsam on googeldada:"Kuidas originaalsel viisil isiklikku päevikut koostada. Kuidas luua isiklikku päevikut: ideed ld-le."
Muidu tuleb kõik-see.muu-jama hoopis lagedale!