Thursday, August 1, 2019

Head soovid

"May you be graceful with yourself as you go through this healing journey.
Understand that healing takes time.
May you be patient with yourself as you heal.
May you be kind to yourself.
May you forgive yourself for anything of the past.
May you have the courage to let go of what no longer serves you.
May you give yourself the love and attention that you seek 🙏💚"
- JOSEPH P. KAUFFMAN @ conscious_collective


ÜliĂŒlekaaluka enamiku jaoks meist ei lĂ”pe enesetervendamise tee iial, sest ikka hiilib sisse midagi negatiivset - isegi kui ise seda sellena ei taju, ĂŒtlevad teised sulle, et nii pahasti lĂ€ks, vĂ”i lausa - et nii pahasti ĂŒtlesid vĂ”i tegid :)
Ja siis jÀlle mÔtled natuke, et oot, on siis pahasti vÔi pole?

Kaua aega ei saanud ma aru, mida tĂ€hendab, et pĂŒhameestel vĂ”ib kĂŒll kulm kortsu minna ja kĂ€ratus suust lennata, aga sellest pole midagi, sest see hetk saab mööda ja ka tuju on möödas, jĂ€lge ei jÀÀ. Ma ikka mĂ”tlesin, et nĂ€e - ta pole ikka pĂ€ris tark veel!
NĂŒĂŒd olen enda elu 'kahtlaste kohtade' juures aru saanud, et eksisin.
Saab kĂŒll Ă€ra vihastuda ja pĂŒha edasi olla :D
See 'sees kandmise' puudumine on nii jube palju olulisem, kui pahameelehĂŒĂŒatuse teke.


KĂŒllaltki hiljuti ĂŒtlesin vĂ€lja kaks nn negatiivset asja, mida olin hammaste taga hoidnud.
Neist ĂŒhe puhul - inimesele oli vĂ€ga oluline, et ma usuksin tema headesse kavatsustesse.
Ta tĂ”i need kuude kaupa jutuks ja kuigi see tĂŒĂŒtas mind neil hetkedel kohutavalt (sest ta tahtis ju tagasisidet, et ma usun teda, a ma lihtsalt ei teinud kuulma), ei jÀÀnud see mind Ă€rritama.

Ja jĂ€rsku - veel ĂŒks kiri temalt, mina vastan esimese hooga lustakalt ja siis jĂ€rgmisel hommikul (hommik on Ă”htust targem? :D), et "tead Sa mis - ma vist ei suuda ĂŒhtainsat korda seda "aitamisejuttu" enam kuulda. Sa pole olnud aitaja, ei aita praegu, ega saa ka kunagi minu aitajaks. PALUN. LÕPETA."

Teda teades - ta nutab veel kaks aastat selle sÔnumi pÀrast.
Ja on megavihane.

Olin pĂ€rast Ă€rev kĂŒll, aga kaugelt mitte nii nagu vanasti, kui inimeste BS'ile kaasanoogutamisele lĂ”pu tegin.
Ja kuigi mul oli samal pĂ€eval lausa kaks suu puhtaks rÀÀkimist, on paar pĂ€eva hiljem minu jaoks kĂ”ik tĂ€iesti möödas, kuigi neist vĂ€hemalt ĂŒhe jaoks kĂŒll ei ole ega vbl saagi olema.

Kusjuures tegelikult ma uskusin pÀris kaua, et Ôige ja hea on lihtsalt noogutada ja mitte kommenteerida. Ma enam ei mÀleta, miks ma arvasin, et tark inimene on vait.
NĂŒĂŒd ma arvan, et silmakirjalikkusel pole kohta.
Noogutades ja silmi peites ma piinlesin, oma tÔde vÀlja öeldes tunnen, et mu elu on vÀga ... puhas!

Ma mĂ”tlen, et ... ma ise tunnen end kĂŒll Ă”nnelikuna.
Kas ma peaksin seda hÀbenema, et olen jÀlle Ônnelik, rahulik, rÔÔmus, laulan, kui teised on nördinud?
VĂ”ibolla sĂŒĂŒtunne on midagi tĂ€iesti kasutut, kui oled juba 'tĂ€is' kasvanud?

Tunnen ennast Ă”nnelikuna, et pigem ĂŒtlesin asjad vĂ€lja siis, kui tundsin, et nĂŒĂŒd see tuleb :D, kui et oleks tagasi hoidnud.
PsĂŒhholoogid meile siiski ei Ă”peta sellist emotsionaalset autonoomiat.
Budistid ja mĂŒstikud ĂŒtlevad kĂŒll, et maailm toimub iga inimese peas ja reaalsust pole. Et kui mina sain haiget, siis ma rÀÀkisin endale sellise loo ja selle loo pĂ€rast sain, ja kui ma arvan, et tegin kellelegi haiget, siis on see jĂ€lle minu vĂ€ljamĂ”eldis :D
Mul on kahju, et vaimset ja 'reaalseks' nimetatavat maailma ei saa lepitada, kuigi nad ju rÀÀgivad kĂŒll, et valgustud kenasti Ă€ra ja elad tavalist elu edasi ..., et saab kĂŒll.

Ma kĂŒll ei saa aru, kuidas nad seda teevad.
Minu kogemus ĂŒtleb, et kui olla leplik ja tunnistada maailm juhtimatuks, siis hakkab suheldes imelik, sest mitte keegi teine ei nĂ€e seda nii. NĂ€iteks juba see, kui ma ĂŒtlen kellelegi, et tema jutt on minu silmis BS ja ma rohkem seda kĂŒll kuulda ei tahaks, ning pĂ€rast seda olengi tĂ€iesti rahulik isegi arvestades vĂ”imalusega, et teine ei taha minuga iial enam suhelda, kannab igavesti viha ja rÀÀgib 'kĂ”igile' minust halba, nĂ€ib tavamĂ”ttele siiski sotsiopaatiline ja nartsissistlik. Vaimses maailmas on see pigem ideaalilĂ€hedane praktika. Ja ikkagi ... selline sĂ”ltumatus hiilib ligi, siis kui ise tahab. Oma tahtmise ja pingutamisega seda ligi tĂ”mmata ei saa. Minu maailmas me lĂ€ksime sĂ”pradena lahku, sest ma ei suhelnud sellest punktist edasi, kust inimene mulle enam poleks meeldinud :D - ja inimese all pean ma silmas muidugi ennast :D, sest see on minu kohus, mind jamajutust sÀÀsta, mitte teise inimese kohus.

MĂ”tlen viimasel ajal sageli, et kui ma oleks ihuĂŒksi, ilma sugulaste-tuttavate-sĂ”pradeta ..., ka blogi mĂ”ttes ainult ĂŒksikud kommenteerijad, aga mitte ĂŒhtegi kirja postkasti ... kas ma tunneks ennast ĂŒksikuna? Ma ei suuda seda enam kujutleda.

VĂ”ibolla ĂŒksildus on lihtsalt heakskiidust puudust tundmine?
Eh?



Vaatasin tÀna filmi "Leon: The Professional", kus askeetlik palgamÔrvar vÔtab oma hÔlma alla orvuks jÀÀnud 12aastase plika, kes polnud nÔus tema juurest Àra minema lihtsalt. Hitmani mÀngis Jean Reno ja plikat toona 13ne Natalie Portman - mÔlemad oma rollis absoluutselt SUPER!

See palgamĂ”rvar ei igatsenud kĂŒll mitte kellegi jĂ€rele, enne kui see tĂŒdruk ennast talle sĂŒdamesse "sĂ”i". Ja noh, siis ta suri ka. Ütles esimest korda: "Ma armastan sind, Matilda!" ja vĂ€hem kui 10 minutit hiljem oli surnud. Nice!

Ja ma vaatan ja mĂ”tlen, kas inimene ĂŒldse on loodud armastama kiindumata?
Ega ta vist ole, sest kui see tĂ”esti kĂ€pas, siis vist uuesti enam ei sĂŒnnita, see jÀÀb viimaseks eluks.
Huvitav on see, et kui me just kloostris ei kasvanud, siis me kunagi isegi ei unista sellest, et oskaksime armastada ilma kiindumata. Me ei pea seda armastuseks!

HĂ€sti huvitav!
KÔik on nii huvitav! :D
Vau siin ja vau seal ja vau iga nurga peal! :D

No comments: