Monday, February 10, 2020

On nigu on!

The @LawOfVoid #LawOfVoid . . . . . . #lovelight #spiritualawareness #enlightenment #infinityconsciousness #youaretheuniverse…

Allikas: Instagram The @LawOfVoid

Ma tahaksin Eckhart Tollelt küsida, kuidas aktsepteerida seda, et ma olen sunnitud teesklema?

Näiteks keegi püüab teada saada, kas mul on midagi tema vastu ja mul on :D, aga miks seda selle inimesega arutama hakata? :D
Või näiteks ma olen tööl ja väsinud, kuid pean tundide kaupa teesklema, et tunnen end hästi ja olen rõõmus ja kraps.
See on raske koht minu jaoks.
Mina oskan ainult nii teha, et kuulan ennast ja igati väldin olukordi, kus tunnen, et peaksin teesklema. St näiteks kui mul tekib kellestki mõeldes jubedus, siis ma ei lähe sinnakanti/seltsi, kus temaga kokku puutun, et ma ei peaks valetama; kuid kui siiski pean minema ja see küsimine juhtub, siis ma vastaksin põiklevalt, kuid siiski ausalt, et parimaid sõpru meist just ei saaks ja kui edasi pinnitakse, siis ütleksin, et ei pea heaks mõtteks sel teemal edasi rääkida, mis pole enam põiklev.
Kui aga saaksin aru, et pean teesklema, et ma pole väsinud, kui tegelikult olen, siis on lausa kaks võimalust - kas näidata välja, et olen väsinud, või kuulata oma kroonilise väsimuse sõnumit ja lõpetan ära selle väsitava asja tegemise.

Selles mõttes ma olen ikka täiega ebaküps ja üldse pole huviraasugi täiskasvanuelu 'kohustustega' kohanemise suhtes :D

No comments: