Sunday, February 23, 2020

Kuula


Allikas: Instagram @ russellbrand

Pidin lausa mõtlema, miks ma omal ajal selle tsitaadi blogi jaoks salvestasin ...

Tuleb pähe ainult see, et mõnikord on meie lähedaste jaoks nii tähtis, et me nendega 'samal leheküljel' oleksime, et nad küsivad küll, mida meie tahaksime, kuid kogu nende jutt keerdub selle ümber, et panna meid vastu võtma/tahtma seda, mida nemad tahavad.
Sellisel juhul me ühel hetkel enam ei taha rääkida.
Kas alistume juba ette, sest meie arvamus ei loe niikuinii - meilt küsitakse ainult soovist mitte näida survestav, kuigi seda ollakse - hakkame seal kõrval elama oma elu või läheme ära.

Mul on Emmakesega olnud selliseid asju, et tema käib mulle peale mingi asjaga, mida mina ei taha, aga tema peab teeneks. Siis ta emotsionaalselt kinnitab, et see pole teene - tema ise tahab seda minu heaks teha! Ütlen talle siis pehmelt: "Aga minul on ju ka oma tahtmised. Minu tahtmised on ka tähtsad." Ta jääb üllatusest vait, kuna ta ei oska kuulata ja ei suuda kujutleda, et tema "teene" on minu jaoks ebameeldiv.

No comments: