Sunday, December 15, 2019

See ei ole mõistulugu

Nägin eile ühel meemilehel seda lugu.
See on seal all, aga saateks ...

Täna käisin poes, olin kassast läbi ja ajasin asju kotti, kui müüja minu järel olevale vanatädile ütles: "Äkki leiate kuus senti!?", aga ta vaatas seda öeldes korraks minu suunas. Tädi nätsutas nõutult oma rahakotti. Mina vaatasin vanatädi poole, mõtlesin oma sentidele (mida on liiga palju hetkel), aga vanadele inimestele tuleb ju aega anda - võib välja kukkuda solvavalt, kui oma sente topid. Niisiis ladusin aga oma asju edasi. Müüja kordas nii 10 sekundit hiljem oma lauset, nüüd otse tädi poole vaadates. Tädi imestas: "Ah mina või!?" ja hakkas sente otsima. Põhimõtteliselt puhtast hajameelsusest naeratasin napilt pigem silmadega ja igal juhul kinnise suuga müüja poole ja kehitasin spontaanselt õlgu mõne millimeetri võrra - ma tõesti ei tea, miks. Selle peale müüja, keda ma pole iialgi normaalses tujus näinud - ta käitub alati, nagu olukord solvaks teda rängalt - naeratas lahtise suuga, paljaste hammastega ja üle kogu näo ning nägi välja ab-so-luutselt teine inimene!
Miraakel!
Sellist trasnsmutatsiooni ma küll ei oodanud.
Mõtlesin kohe, et aa - selline nägi ta välja lapsena, noore tüdrukuna!

Mulle meeldib, et minu hajameelsel olekul on sellised tulemused :)

Ja millegipärast hakkas mulle tohutult pähe tikkuma see eile loetud lugu ja soov seda jagada, kuigi ... ma ei tea, miks. Soov on ja noh ... Mis ma soovile ikka vastu puiklen.




Wholesome 😊


Allikas: Instagram @ x__antisocial_butterfly__x


Ausalt öeldes kogu see postitus on minu jaoks ka imelik, nii et ma ei tea, miks ma seda kõike kirjutasin ja postitasin :D Teil luban samamoodi õlgu kehitada :D

No comments: